Beantwoord

Wifi is zo slecht dat wifimanager ook niet werkt

  • 19 April 2021
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Al een paar dagen is mijn wifi zwak tot afwezig. Normaal run ik dan de wifimanager en werkt het weer beter. Maar nu slaat de wifi elke keer af en werkt de manager dus niet.  Ik kan niks vinden van een storing. Uit- en aanzetten van de router doet ook niks. Ik ben een beetje door mijn opties heen. Nog andere ideeën?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 April 2021, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MartijnVan, welkom op ons forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. Een goed werkende wifi verbinding is belangrijk, helemaal in deze tijd. Goed dat je al regelmatig de Wifi Manager doorloopt. Heb je de Wifi Manager ook al eens twee keer direct achter elkaar aan doorlopen? Dit geeft namelijk het beste resultaat. Bovendien is het aan te raden om de Wifi Manager te doorlopen op plekken waar nog wel wifi verbinding is, zonder gaat het inderdaad niet werken.

Mocht je nou last hebben van een wegvallende verbinding, dan kan het helpen om het modem een reset te geven. Volg voor een reset de stappen onder kopje 2.Hiermee wordt jouw Experia Box teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit lost veel problemen op. Ik ben benieuwd of dit bij jou ook helpt.

Badge +19

Ik ben wel benieuwd welk type modem je hebt en wat er zoal aangesloten is qua randapparatuur? Welke snelheden heb je met Wi-Fi? Werkt een bekabelde pc of laptop wel goed en stabiel?