Vraag

Wifi Manager geeft ten onrechte aan: Aansluiting is geblokkeerd vanwege betalingsachterstand

  • 4 November 2021
  • 24 reacties
  • 340 keer bekeken

Goedemorgen. 

Als ik de wifi manager gebruik, duurt het meer dan 35 minuten om mijn modem te checken en krijg dan te lezen dat wifi bij mij thuis geblokkeerd is vanwege betalings achterstand. Dit laatste is volgens mijn KPN niet het geval. 

Blijf openstaan dat het internet steeds uitvalt en super traag is. 

Wat kan ik er aan doen? 

Alvast mijn da k voor het meedenken. 

 

Met vriendelijke groet, 

Ad van Berkel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Hoi @Odathome . Welkom op het forum.

Wat een merkwaardig resultaat van de wifi manager.  Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.

 

 

Hoogst merkwaardig. Hier in mijn systemen lijkt er inderdaad ook niks aan de hand.

@Raymondt: Jij misschien een idee hoe dit komt? 

@Odathome : Je hebt niet per ongeluk een VPN verbinding aanstaan als je de wifi manager wil draaien?

  

 

Goedemorgen. 

Ik heb helemaal geen VPN verbinding, maar KPN heeft bij mij wel een 4G modem geplaatst. 

Zou dat het probleem kunnen zijn? 

 

Hmm.  Zou je die eens los kunnen koppelen en dan weer een poging doen? 

Ik heb het 4G modem losgekoppeld. Krijg nog steeds dezelfde melding zoals ik jullie in de bijlage gestuurd heb. Thuis geblokeerd vanwege betalings achterstand. 

Wordt er een beetje hopeloos van. 😱

Ik ben met wat collega's in gesprek.  Ik hoop snel meer duidelijkheid te hebben.

Beste, Erwin. 

Heb jij toevallig al nieuws over bovenstaande? 

 

Alvast mijn dank. 

Groetjes Ad van Berkel

Badge +12

Beste, Erwin. 

Heb jij toevallig al nieuws over bovenstaande? 

 

Alvast mijn dank. 

Groetjes Ad van Berkel

@Erwin_ 

(ik heb hem even getagged zodat hij een seintje krijgt)

Het issue is erkent en in onderzoek.  We hebben verschillende voorbeelden.  Ik hoop dat ze snel een oplossing hebben gevonden.

Zodra die er is, laat ik jou dat weten.

Beste Erwin

Zou je mij de uitkomst ook willen melden. Ik heb exact hetzelfde probleem. met het gevolg dat ik niet meer bij mijn email kan komen. Kan ww niet wijzigen met klantnummer omdat ik niet ben aangesloten op thuisnetwerk.

@antoon72  Maar krijg jij ook die betaling achterstand melding?

Ja en dat is niet zo

 

Heeft er nog niemand een oplossing voor mij?

Klantenservice zegt dat ik er iemand moet bijhalen die hier verstand van heeft???

Wie dan??

kreeg vandaag brief van kpn dat mijn e mail niet te bereiken is.

Dat klopt maar ik kan niet mijn ww aanpassen omdat ik niet ben aangesloten op thuisnetwerk.

kan verder ook niets vinden in oudere topics

@antoon72 : Dit topic gaat over de wifi manager.

Als jij een wachtwoord wilt aanpassen moet dat via MijnKPN.

Wat gebeurt er als je daar gaat inloggen: https://mijn.kpn.com/  ? En kun je anders eens proberen om de MijnKPN app te proberen op de telefoon?

Bedankt voor antwoord Erwin.

Ik kan wel inloggen op mijn KPN, maar omdat mijn nieuwe wachtwoord niet wordt geaccepteerd kan ik wel een nieuw aanvragen,maar dan moet ik naar mijn email om te wijzigen maar dat lukt niet omdat ik de melding krijg dat u bent aangesloten op thuis netwerk!

@antoon72 :

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

 

Er zijn twee manieren. Eentje met klantnummer en eentje met KPN id.  Wat gebeurt er als jij de stappen via KPN id volgt?  (zie mijn link hierboven)

Omdat ik een nieuw account heb aangemaakt met antoonkonz@gmail .com kan ik daarmee wel inloggen.

Maar als ik dan email wil veranderen naar konz@planet.nl dan krijg ik dezelfde melding u bent niet verbonden met thuisnetwerk.

Ik heb dat email adres al zeker 20 jaar heeft altijd perfekt gewerkt.

Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 

Hallo Erwin

Ik heb zover mijn profiel aangepast.

Met vriendelijke groet

 

Ton Konz

Kun je ook het e-mail adres in je profiel zetten waar het over gaat?

konz@planet.nl

 

Hoi Erwin

Lukt het niet mijn probleem op te lossen?

Pff ik heb dit e-mailadres 15 jaar gebruikt zou toch wel vreemd zijn dat het niet meer lukt.

Is het soms gehackt?

Groeten Ton

 

 

Excuus voor de late reactie. Dit e-mail adres is niet meer actief, zie ik.

Maakte het deel uit van e-mail only? Helaas is dit niet terug te draaien.

Met wat geluk is het e-mail adres wel nieuw aan te maken op jouw account maar de mailtjes zul je er niet mee terug krijgen.