Beantwoord

Wifi manager geeft wit beeld

  • 4 July 2021
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Na het starten van meten ontvang ik een wit beeld en gebeurt er niets.  Heb Firefox geprobeerd en Google chrome.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 July 2021, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

via welk besturingssysteem? volgens mij is windows 7 namelijk de minimum eis.

Ik werk met een Mac. 

ah.oke daar ben ik niet zo bekend mee maar welke versie gebruikt u daarvan? dan zoek ik het uit!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan34598, welkom op ons forum!
Heb je het nog werkend kunnen krijgen?
Anders ben ik net als @M.C visser hierboven wel benieuwd welke versie van iOS je hebt.
Kun je het ook eens proberen in een privévenster en/of met alle plug-ins uitgeschakeld?
En anders vanaf een ander apparaat?

Ik heb een Imac 27 inch MId 2011 hierop zit High Sierra

Heb het ook geprobeerd met twee mobieltjes maar ook een wit scherm.

Vanmorgen getelefooneerd met de helpdesk. Het zou kunnen  liggen aan de wifi-manager zelf van KPN. Er komt een nieuwe versie op 17 juli hiervan. Men adviseerde om 2 dagen te wachten want dan heeft men de foutmelding van mij behandeld en het dan nog eens te proberen.

Het is inmiddels wel gelukt om te meten met een oude laptop. Daarna zou je  de instellingen van het modem moeten kunnen veranderen. Maar deze kreeg ik ook niet te zien. Dus …….denk ik dat het over een paar dagen nog maar eens probeer met de Mac.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jan34598, de nieuwe wifimanager is er sinds vandaag! 
Heb je m al doorlopen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!