Beantwoord

WiFi manager start niet op

  • 3 August 2020
  • 14 reacties
  • 329 keer bekeken

Het is nu 2 augustus en de wifi manager start nog steeds niet op.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door vantwist 14 August 2020, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Dat is vreemd want hier is gisteren nog iemand gelukkig gemaakt met 2 experia wifi's. Welke browser gebruik je?

Kpnveilig

 

Badge +19

Probeer even een andere.

Ikh hebgeen andere op mn mobiel

Badge +19

Welke problemen heb je met Wi-Fi?

Instelling voor kanaal staat op automatisch. De wifi is zo traag. Wilde testen en eventueel op ander kanaal zetten. Lukt al heel lang niet. 

 

Druk telkens op de "knop" wifi manager" maar doet het dus nog steeds niet. Al eens app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Baal ontzettend.

 

Badge +19

Maar dan kan je toch gewoon inloggen op het modem?!

Badge +19

Probeer het hier eens. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Ik kan via die link de snelheid test doen. Maar via app niet. DAT is de bedoeling niet. Ik wil de app gebruiken. Snelheid varieert. (Ik weet niet beter, is altijd) of geen verbinding óf wel.  

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @vantwist, we zijn inmiddels al weer even verder! Is het je nog gelukt de Wifimanager te doorlopen?
los van een andere browsers zijn er nog een paar andere dingen die we kunnen proberen.

  • Heb je je thuis abonnement ook gekoppeld aan je KPN ID via MijnKPN?
  • Als je dat al gedaan had, kun je deze dan eens ontkoppelen (via de zelfde site) en opnieuw koppelen?
  • Kun je het eens proberen via de KPN Thuis app?

Ik ben benieuwd naar de resultaten!

Ik heb via KPNThuis een speedtest kunnen doen, maar verder start de manager niet op. Snelheid zie afbeelding.

Vr. Gr.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat moet zeker sneller kunnen! Waar loop je precies vast als je de wifimanager wilt doorlopen? Krijg je ook een foutmelding?
Kun je ook de andere stappen uit mijn vorige bericht eens doorlopen?

Ondertussen is er een monteur geweest. Heel behulpzaam ook. Kon alleen geen wifiversterkers plaatsen omdat ze momenteel niet te leveren zijn of zo. Komt dus later.

Â