Beantwoord

Wifi Manager werkt niet en internet valt steeds weg

  • 28 July 2021
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik probeer nu al een aantal dagen om via de wifi manager mijn internet verbinding te testen maar krijg steeds de melding dat hij niet werkt en het over een paar uur nog eens moet proberen. Dit is nu al een aantal dagen zo.

We hebben een hele slechte internet verbinding. Hij valt steeds weg. Dit is erg vervelend omdat we veel thuis werken. Ik zou dan graag ook mijn verbinding testen maar dat gaat dus niet.

Wanneer werkt de wifi manager eindelijk weer?

icon

Beste antwoord door HansaanZet 29 July 2021, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

@Ina Boersma Waarschijnlijk is uw wifiverbinding dan zodanig dat de wifimanager niet doorlopen kan worden. Welk type modem heeft u en heeft u deze al eens een fabrieksreset gegeven ? 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

 

Â