Vraag

Wifi Manager werkt niet en wifi probleem wordt niet door KPN opgelost

  • 13 December 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Mijn WiFi manager werkt niet. Ik krijg meteen te zien dat hij het niet werkt. 
nu heeft kpn mij wel een WiFi exteder gestuurd om tijdelijk het probleem van slecht WiFi op te lossen, maar verder blijft het stil bij KPN om echt het probleem op te lossen. 
om even het uit te drukken in beeldspraak 

“op de menukaart van een restaurant staat tomatensoep en als je dan vraag om tomatensoep dan zeg de serveerster maar dat kan onze kok niet🤨”

 

mijns inziens moet KPN de klachten naar behoren oplossen en niet klanten iedere keer weer bij het begin laten beginnen. 
maak een klacht aan die niet bij de helpdesk opgelost kan worden. Bel een klant terug. 
En als het dan nog niet opgelost is geef dan de vervolg stappen aan. En bel terug als het duidelijk wat het probleem is geweest en dat het is opgelost. Laat de klant kijken of hij tevreden is. 
PS een workaround maken is geen oplossing. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat je ons KPN Forum gevonden hebt @Wifimanager en wifibereik! Bedankt voor je bericht. Allereerst, excuses dat wij je niet volledig geholpen hebben en dat je zelf weer op zoek moest gaan naar hulp:pensive: . Daarnaast balen (en een beetje gek) dat de Wifi Manager niet werkt:thinking: . Even voor mijn beeldvorming: Je hebt een probleem wifi probleem, je hebt een extender ontvangen en je hebt geen verdere service gekregen. Goed dat je bij ons terecht bent gekomen, wij hebben namelijk heel wat kennis in huis om met je mee te denken. 

Je ziet de bui vast al hangen, ik moet je nogmaals de vraag stellen die mijn collega's ook gesteld hebben: Waar loop je precies tegenaan m.b.t. de wifi? 
Ook ben ik benieuwd naar de apparatuur die je gebruikt. Welk modem heb je aangesloten en welke extender heb je van ons gekregen? Als je de namen niet weet, kun je ze dan uitleggen hoe ze eruit zien? Is het gelukt om de extender(s) aan te sluiten? Hoe heb je dit gedaan en hoe branden de lampje(s)?