Beantwoord

Wifi met superwifi is niks

  • 12 October 2020
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Goedenavond,

 

IK heb al enige tijd problemen met internet en TV. Met namen de wifi ontvangst was niet geweldig. Heb onlangs experia wifi geïnstalleerd i.c.m. Experia V10. Op de plek waar nu de bekabelde experia wij unit staat (bijgebouwd direct achter de woning) is de wifi beter dan voorheen. Op bijna alle plaatsen in de woning (dus in d nabijheid van de Experia Bos en de 1e experia wifi unit) is de wiof er alleen maar slechter op geworden. 

Heb afgelopen zaterdag nog een drietal KPN SUPER WIFI geïnstalleerd naast de experia wifi (moet volgens KPN prima te combineren zijn). IK had gehoopt en verwacht dat na een dergelijke investering het resultaat optimaal zou zijn. Niets is echter minder waar.  Wifi is nog steeds niet optimaal en bovendien valt de internetverbinding regelmatig weg. Ook de draadloze ontvangst van de TV wordt er niet beter op en valt nogal eens weg. Ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee en overweeg de overstap naar een andere provider. 

Lees nu ook informatie over een Frits Box en KPN 12 box waarmee wifi/internet aanzienlijk beter zou moeten zijn. Moet ik nu nogmaals investeren in een nieuwe box na alles wat ik inmiddels al heb aangeschaft?

 

Graag jullie reacties/ervaringen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 October 2020, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Branden de lampjes op de SuperWiFi's groen?

De zwarte Experia WiFi heeft u wel nog steeds aangesloten? Deze werkt inderdaad prima samen met de SuperWiFi's. 

alle lampjes branden groen den de experia wifi’s zijn aangesloten i.c.m. met de SUPER WIFI. En toch steeds probleem…..pffff

 

zou een fritzbox de oplossing kunnen zijn of een KPB12 Box?

Hoi @beuk66 . Welkom op het forum.

Je hebt zo te lezen prima spullen in huis. Die superwifi's werken doorgaans heel goed. Ik ken jouw woning natuurlijk niet en dat maakt het lastig om in te schatten.

Heb je de superwifi's op ‘tactische’plekken neergezet? Wat voor muren heb je (dik beton, of is het huis wat ouder?) Ik zou die Experia Wifi er nog even tussenuit halen. Misschien stoort die.

Vaak is er met wat experimenteren een prima resultaat te behalen.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.