Beantwoord

wifi: moet regelmatig experiabox uit- en aanzetten

  • 25 August 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo,

het gebeurt regelmatig (een paar keer per week, vandaag nog) dat ik de experiabox uit- en aan moet zetten omdat ik op verschillende apparaten (iphones, laptops, geen patroon) de melding krijg dat er geen verbinding met het internet kan worden gemaakt. Het signaal is gewoon goed (vol). 

ik heb regelmatig de wifi-verbeteraar opgestart, heb ook gespeeld met de kanalen (na analyse welke kanalen in de buurt worden), maar na een dag of paar dagen treedt het probleem weer op. Het is erg lastig, ook omdat ik meer thuiswerk nu en dat ik dan geen verbinding (meer) heb met de bedrijfssystemen.

Ik heb een experiabox V8.

ik hoor het wel wat ik het beste kan doen.

icon

Beste antwoord door Julian Borghuis 26 August 2020, 08:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Wat vervelend. Ik zal je proberen te helpen

 

Mijn vraag is of je al hebt geprobeerd de experia box te resetten? Als dit niet zo is kan je dit doen via deze servicetool: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-herstellen-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm

 

Als dit niet werkt wil ik je vragen om je forum profiel in te vullen en te zeggen dat dit niet werkt. Waarschijnlijk zou een KPN Moderator dan hier op reageren en misschien de nieuwste box geven.

 

 

dag Julian,

heb het gisteren uitgevoerd. Vooralsnog lijkt het goed te gaan. Mocht het toch weer voorkomen, meld ik me weer.

Reageer