Beantwoord

Wifi niet optimaal

  • 20 January 2021
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedemiddag,

Zoals zoveel mensen werk ook ik momenteel thuis. De Wifi in de woonkamer is goed en zonder problemen kan ik videobellen.

Boven lijkt de Wifi goed (Signaal indicatie streepjes vol), maar toch merk ik bij het videobellen dat het beeld en geluid soms vastloopt.

Ik woon in een jaren’30 woning met veel hout, dus het signaal wordt niet tegengehouden door beton oid.

Ik denk dat je mag verwachten dat KPN internet door het hele huis optimaal mag functioneren en dat doet het dus helaas niet.

Graag een oplossing anders dan de stappen die online staan die ik uiteraard al heb doorlopen.

Dus een nieuwe modem bijvoorbeeld als de nieuwe beter zijn of Wifi punten. Ik was eerst klant bij Telfort en bij dus (noodgedwongen) overgestapt/ omgezet, maar dan krijg je schijnbaar niets nieuws.

Ik zit op zich niet te wachten op een overstap naar een andere provider, dus ik reken op een nette oplossing.

Bedankt alvast voor jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Loes_ 27 January 2021, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @RobinKuip , een netwerkkabel naar boven trekken.

 

Reputatie 4
Badge +6

Hi @RobinKuip , goed dat je het hier meldt.

 

Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, dan wil ik je adviseren om ons te bellen op 0800-0402. We kunnen dan de situatie bij jullie thuis goed in kaart brengen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!