Beantwoord

Wifi op modem uit bij KPNbox12 + 2 superwifipunten

  • 18 August 2020
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Hi, 

recent overgestapt van Ziggo naar KPN. Tot die tijd werkten alle digitale apparaten via wifi normaal.

Sinds de overstap krijg ik bepaalde apparaten ( bijv. Fitbit Aria) niet connected via met wifi. Diverse malen gereset, diverse malen de Aria opnieuw proberen een Set up gedaan, batterijen vernieuwd. Netwerk wordt wel herkent, maar als hij uiteindelijk moet connecten krijg ik de melding: WIFI ERR.Nooit eerder gehad en tot voor kort werkte dit prima.

 

Enig idee waar dit aan kan liggen en hoe dit verholpen kan worden.

 

PS: wat me verder opvalt is dat het wifi lampje op de modem uitstaat? ?!

icon

Beste antwoord door SalZora 30 August 2020, 11:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@SalZora Goedemorgen en excuses voor de late reactie. Welkom op het KPN Forum, ik kwam je topic tegen en ik was toch even benieuwd of het gelukt was met de diverse apparaten in huis? Als ik nog iets kan doen dan help ik graag! Kun je dan jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even met je meekijken.

HI Remco,

ja, na veel online gesurfd te hebben begreep ik dat de apparaten via een ander kanaal werkten.(b). Het kanaal van de modem (Achter). IK kon zelf via admin inlog niet klaren en kan klantenservice ook niet.  Heb dit via de Tech desk van kan gedaan (deze dienst kost 5 euro per maand).

Nu werkt alles naar behoren.

Reputatie 7
Badge +13

@SalZora Wat fijn dat je toch een oplossing hebt weten te vinden! Post gerust nog even een bericht als ik nog iets voor je kan doen!

Reageer