Beantwoord

wifi probleem Huawei Mate 10 lite

  • 21 March 2020
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Na reset kan mijn telefoon geen wifiverbinding maken met de router, wel met de versterker

icon

Beste antwoord door Wifi verbinding 1 April 2020, 14:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Wifi verbinding en welkom op het forum! Bijzonder dat het via de versterker wel goed gaat. Heb je je Huawei al eens herstart? Zo ja, wat gebeurt er dan precies wanneer je met de router verbindt? Welke versterker gebruik je en welk type Experia Box heb je? Je mag hier ook foto's van plaatsen als je dit makkelijker vindt! 

Huawei al teruggezet naar fabrieksinstellingen. Router gereset net als de versterkers. Als ik een wifi verbinding wil maken staat de naam niet tussen de beschikbare netwerken. Handmatig netwerk toevoegen lukt ook niet "verbinding mislukt" Experia Box v10A

 

Boven en in de tuin staan de versterkers, geen enkel probleem, vol bereik en verbinden automatisch schakelt goed over van tuin naar boven. 

Wifi versterker in de tuin is een kleine zwarte Experia

Wifi versterker bovenverdieping is een witte 

Arcadyan

 

Alles gekocht bij KPN

 

Het probleem is ontstaan nadat we alles gereset hebben in overleg met de klantenservice van KPN omdat onze speedtest te weinig download/upload  te laag was. 

Rest van onze telefoons, pc, tablet etc. geen problemen.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de toelichting! Wat als je de wifi naam wijzigt van de Experia Box? Als je naar http://192.168.2.254. of mijnmodem.kpn gaat kun je inloggen op de Experia Box. Het wachtwoord om in te loggen staat op een sticker aan de achterkant van de Experia Box. Vervolgens ga je naar WLAN, daar vind je onder WLAN je SSID. Als je die aanpast ben ik benieuwd of de Huawei hem wel kan vinden!

 

Onze printer krijgt ook geen geen verbinding met WiFi.. Klantenservice KPN opgelost, instellingen in pc op 2 frequenties en speedsnelheid terug/lager gezet

 

 

Reageer