Vraag

wifi problemen

  • 10 January 2021
  • 11 reacties
  • 72 keer bekeken

We hebben super slechte wifi van kpn. 

 

Leuke actie met superwifi maar bestaande klanten betalen super veel ervoor dus moet ik mijn contract opzeggen en nieuw abonnement afsluiten want dan krijg ik ze GRATIS!!! Kpn doe eens iets voor bestaande klanten!! :( 

 

Onderste verdieping 3 mb/s

1ste verdieping 18 mb/s 

 

Moet het nu echt op zoon manier?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel voldoende snelheid? 

In een straal van 5 meter rondom de modem is er perfecte wifi

En inderdaad met de kabel aangesloten is internet ook perfect op snelheid

Doorloop deze link eens  en bij mijn weten als de wifi zo dramatisch is in jou woning  kun je de superwifi gratis krijgen

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7
Badge +24

In een straal van 5 meter rondom de modem is er perfecte wifi

Ok. Nou ja, verder weg word het dus minder, maar dat is normaal.

Modem staat in woonkamer.

Dat is de enigste kamer waar de wifi werkt 

Loop ik naar de keuken valt weg/erg traag.

 

Maar het punt waar ik over val: als ik nu een nieuw abonnement afsluit krijg ik gratis wifi versterkers. Terwijl ik nu als vaste klant 200 euro moet betalen. Gaat nergens over dit... 

Badge +19

Tsja zo is de aktie nou eenmaal. De vaste klanten krijgen € 50,00 korting. U krijgt wel gratis experia wifi's.  Die krijgt u als u de wifimanager doet.

@Ingele de superwifi's kosten in de webwinkel van kpn € 149  voor 2 stuks en nieuwe klanten krijgen altijd een doceurtje wat je ongetwijfeld zelf ooit ook hebt gehad echter als kpn de vaste klanten ook doceurtjes gaat geven dan gaan in de toekomst de abonnementen behoorlijk omhooggevallen 

Reputatie 7
Badge +24

Modem staat in woonkamer.

Dat is de enigste kamer waar de wifi werkt 

Loop ik naar de keuken valt weg/erg traag.

 

Maar het punt waar ik over val: als ik nu een nieuw abonnement afsluit krijg ik gratis wifi versterkers. Terwijl ik nu als vaste klant 200 euro moet betalen. Gaat nergens over dit... 

Je moet wel 6 maanden geen diensten van KPN afgenomen hebben, anders word je niet beschouwd als nieuwe klant. En krijg je dus geen SuperWiFi's. 

Bedankt voor de snelle reacties, ik heb nu 2 wifi versterkers besteld en(naar de winkel voor internetkabels) maarja je moet er iets voor over hebben 👍👍

@Ingele dat lijkt mij ook een goed idee