Beantwoord

wifi problemen experia box v8

  • 23 September 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

 Wifi Verbinding valt hele tijd weg, soms na alles resetten doet hij het heel even. Het is behoorlijk vervelend aan het worden de mb' s gaan er snel door en dat is niet nodig lijkt mij!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 September 2020, 21:03

Bekijk origineel

4 reacties

Hier kunt u een online check doen om te kijken of er iets aan de hand is.

 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Hoi Jeroen,

Ik kan sinds wij zijn overgegaan  naar KPN ook niet mijn product internet toevoegen aan mijn kpn id. Hij zegt dat ik geen verbinding heb met mijn Wi-Fi terwijl ik dat nu wel weer heb kan er ergens een storing zitten tussen telfort en kpn

Vul je profiel aan zodat medewerkers gericht mee kunnen kijken. Zij zullen een passende oplossing bieden en de problemen met je oplossen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Erik Zeldenthuis en welkom op het forum! Bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik zie dat de thuisdiensten nog niet overgezet zijn naar KPN, dus je kunt hiervoor het beste contact opnemen met Telfort. 🙂 Zij hebben ook een forum. Hopelijk zijn de wifi problemen dan snel verleden tijd! 

Reageer