Ik wil heeeeeeel graag telefonisch contact met een mens en niet via het systeem of chat! Ik heb een Experia box v10, heb afgelopen week de kanalen laten checken via de wifi manager, het bereik was toen 1 dag goed, de volgende dag lag het wifi er weer uit. Vanochtend de box gereset, wifi doet het nu weer, maar slechts met 20 Mbps (terwijl ik 100 Mbps abonnement heb). Ik heb 2 kasten in mijn huis, een beneden en een op zolder. Beide hebben slecht bereik. Internet over de kabel doet het overigens goed, tot 100 Mbps. Maar ik ben helemaal klaar met het gekut met Wifi. Ik wil heel graag een oplossing want dit is zo verschikkelijk fustrerend. Ik las van de Experia box v12, ik zou graag deze willen ontvangen, wellicht dat deze het wifi beter ondersteund.
Wifi problemen met Experia box V10
Beste antwoord door Ron van KPN
Hi
Mocht je overigens graag telefonisch contact willen, dan kun je ons bereiken op 0800-0402 (gratis). Eventueel kun je ook een chat starten. Mocht je graag willen chatten, klik dan op de link en vervolgens op ‘Internet’ en vervolgens op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact'. Je krijgt dan de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken (deze optie staat bijna onderaan de pagina.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.