Vraag

Wifi-problemen op kpn box 12

  • 15 April 2021
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

Sinds november experia vervangen door  een box 12.

Tot vandaag stabiel en goed (30+ Mbit)

Vanmorgen opeens wegvallende wifi en nu erg instabiel. Reset met de stekker uitgevoerd. Biedt geen resultaat.

Naast mn laptop zijn 2 google nest devices aanwezig waarvan 1 mij van muziek voorziet en een draadloos weerstation. Via de google nest wordne ook twee lampen bediend.

Met de klantenservice contact gehad. Antwoord: “het kan dat opeens de belasting van de wifi te veel wordt”. Gelukkig deed de wifi het toen weer even. Nu weer erg instabiel en werk nu via een hotspot van mn mobiele telefoon.

Ik vind dit vreemd omdat het al een half jaar goed gaat. Wat kan het probleem zijn en belangrijker: hoe kan ik het oplossen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Aangezien u WiFi via Google nest heeft, heeft u dan WiFi op de KPN Box uit gezet?

nee, is dat noodzakelijk?

de nestjes maken ook gebruik van wifi

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Ebelski! Goed dat je even aan de bel trekt  met betrekking tot je wifi. Niks zo vervelend als wegvallende wifi :pensive:

Ben je al bekend met ons groot wifi topic? Hier staan allerlei tips en trucs in om je wifi signaal te optimaliseren. Ook staat er in dat topic een link naar de wifi manager. Deze zal je zeker verder helpen met je wifi signaal. Laat maar even weten of het gelukt is of niet.