Beantwoord

Wifi problemen v10a

  • 5 August 2020
  • 6 reacties
  • 37 keer bekeken

Experia Box v10A werkt niet

Wifi valt weg dit kunnen we niet gebruiken wat nu?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 August 2020, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @L ch . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed. Valt de wifi tegelijkertijd weg op meerdere apparaten? Werkt het bedraad wel? Heb je itv van KPN en doet die het wel gewoon?

Alle info is welkom.

Heb je ook al de wifi manager doorlopen?

Alles doet het gewoon behalve WiFi

Dus helemaal geen wifi meer op geen enkel apparaat? Hangt het netwerk nog wel in de lucht? Wat voor soort experiabox heb je? Zijn er ook versterkers op aangesloten? Heb je de boel al herstart?

Ik heb méér informatie nodig om je goed te kunnen helpen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?

(voor acute problemen wil ik je 0800 0402 aanraden. dat is een gratis nummer)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Kpn montuur heeft het zeer netjes opgelost .

 

Top KPN  ben er zeer tevreden over .

 

Groetjes 

Fijn dat het netjes is opgelost. Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.Â