Beantwoord

Wifi punten teruggestuurd en verwarring op de factuur

  • 24 October 2021
  • 15 reacties
  • 140 keer bekeken

Beste klachten admin.

De nieuwe factuur 21-10-2021 is binnen, maar het bedrag van de “snelle Wifi punten” die ik op verzoek van jullie heb terug gestuurd staat er niet bij! Hoe komt dit? Ik heb het laatst hierover met Ricardo gesproken hij zou dit in orde maken.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Bart_ 4 November 2021, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Nog een aanvulling op mijn verhaal. KOm het niet goed met jullie administratie dan wil ik mijn betaalde Snelle WiFi punten weer mooi terug ontvangen die nu bij jullie  in Alpen aan de Rijn liggen want daar moest de doos die ik van een van jullie medewerkers van de service kreeg naar toe sturen.

Volgens mij weten jullie service medewerkers zelf niet wat ze aan het doen zijn sorry hoor maar dit kan echt niet!!!!

Reputatie 7
Badge +20

Dag @HvB007 Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken. 

Maar de super wifi punten zijn oude types over een paar maanden komen de nieuwe uit daarom kan je ze nu voor de super scherpe kosten deze kopen de 2 voor 59 euries. En wil je ze terug sturen weet niemand binnen kpn service hoe dit moet als je ze gekocht heb via de wifi manager!! Krijg je een retour doos van ze komen ze kwijt dus weg geld! Fijn die KPN 

*Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Klopt 10 talle keren met ze gebeld nog zelfs van de gebeld service naar een winkel van ze moeten gaan wat me ook weer geld gekost heeft daar werd gezegd nemen we niet in dus weer onverrichte zaken naar huis weer meteen service  gebeld die stuurde me een verzend doos.Nee kpn service is voor mij afgeschreven hierin zitten echt ondeskundig gasten op enkele na dan.

*Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

 

Verdorie mag ik eindelijk twee wifihotspots bestellen voor €59,-  ben ik er even niet.

hopelijk kan het voor die prijs ook als ik terug ben. Het heeft mij een jaar gekost om ze duidelijk te maken dat mijn WiFi beter kan. 

Verdorrie had mijne maar aan jouw verkocht had ik nu niet zo veel zeik met mijn geroutineerde snelle wifi punten waarvan ik mijn geld nu niet ga terug krijgen de boeven.

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Dag @HvB007 Heb je mijn eerste reactie in dit topic nog kunnen bekijken? Vanzelfsprekend kunnen we ook via deze weg met je meekijken en meedenken. Zet je in dat geval je klantnummer nog in je KPN Forum profiel 

Reputatie 7
Badge +20

“Ja tuurlijk heb ik herhaaldelijk de kpn service gebeld van die heb ik die retour doos ontvangen en ja ik het de bon nog. Maar dat boeit kpn niets schijnbaar. Op hun website staat zonder vragen retourneren binnen een paar dagen uw geld terug man laat me niet lachen! Daarnaast heb ik mijn wifi punten binnen de 2 weken geroutineerd dus flink optijd. Had ik ze maar niet opgestuurd dan had ik ze nog (...).”

Ik zie dat het inderdaad bepaald niet soepel verloopt met het retoursturen van je wifipunt, @HvB007 We gaan het via deze weg voor je oplossen. Ik heb wel een foto van het verzendbewijs nodig. Via een privébericht leg ik je uit hoe je dat kunt versturen.  

Reputatie 7
Badge +20

Dag @HvB007 Dank voor het sturen van de foto van het verzendbewijs. Ik heb het bedrag van €59,- als correctie voor je doorgevoerd. Het wordt op je komende (maar ik denk de daaropvolgende) factuur verrekend. 

Tjonge moest dat zo moeilijk zijn schandalig. Maar toch bedankt kan je dan ook meteen zorgen dat ik gecompenseerd word voor het onverrichter zaken gaan naar de kpn winkel waarvoor ik iemand heb moeten inschakelen die mij daarheen heeft gebracht omdat ik invalide ben. Ook dit was een schandaal van jullie kant daana heb ik de retourdoos gekregen en meteen opgestuurd zoals het hoorde binnen 2 weken.

Reputatie 7
Badge +10

….kan je dan ook meteen zorgen dat ik gecompenseerd word voor het onverrichter zaken gaan naar de kpn winkel waarvoor ik iemand heb moeten inschakelen die mij daarheen heeft gebracht omdat ik invalide ben

Nee, dat valt buiten de leveringsvoorwaarden van goederen om retour te sturen.
Geen enkel bedrijf of organisatie doet dat. KPN dus ook niet.

Nounou zeg het was wel jullie schuld dat ik naar die kpn winkel moest ik heb ook nog aangegeven bij jullie service dat dit echt niet ging maar mevrouw bleef volharden dat zo wel moest. Dus heb ik jullie als niet bedrijf zelfs nog geholpen omdat ik dit wist als voormalig bedrijf. Jullie kunnen op zijn minst mijn pakket 1 maand gratis geven voor de ellende die jullie hebben veroorzaakt. En praat niet van dat zou geen bedrijf doen, als jullie klanten willen verliezen ga zo door!!!! Schandalig gewoon weg !!! Ik zou wel voor mijn klanten opkomen als bedrijf. 

Reputatie 7
Badge +10

Nounou zeg het was wel jullie schuld dat ik naar die kpn winkel moest ik heb ook nog aangegeven bij jullie service dat dit echt niet ging maar mevrouw bleef volharden dat zo wel moest.!……...

Je beschuldigd “KPN”, maar ik heb niks met KPN te maken, ben gewoon een klant net als U.
Maar weet echter wel dat geen enkel bedrijf of organisatie aanvullende kosten vergoed van mogelijk extra ingeschakelde mensen om je te vervoeren, anders dan met de levering van het product zelf te maken heeft indien retour, of met het terugsturen ervan.
Ofwel hooguit de kosten voor het gratis terugzenden.
Dat gaat met een “antwoordnummer”. Daar hoef je verder niets voor te betalen.
En er heeft uiteindelijke verrekening plaats van de kosten van de spullen bij terugkomst ervan.
 

Ik zou wel voor mijn klanten opkomen als bedrijf. 

Dan zul je snel failliet zijn als je voor elk wissewasje ook alle aanvullende kosten gaat vergoeden als mensen iets moeten versturen, en daarvoor zelf de keus maken om extra vervoer daarvoor te gaan regelen en dat ook allemaal zouden moeten gaan uitbetalen.

Het mag dan ongeveer wel tegen Sinterklaastijd lopen (nog een maandje te gaan).  Maar ondanks het feit dat het een leuk verzonnen kinderfeestje is binnen de nostalgische Nederlandse traditie, is er ook daar geen enkele werkelijke vergoeding van “Sinterklaas” naar ouders toe, om hun kinderen van cadeautjes te voorzien. Zul je ook zelf moeten betalen.  KPN speelt ook niet voor Sinterklaas (en geen enkel ander bedrijf). Hoe zuur de appel soms ook gegeten zal worden.

Reputatie 7
Badge +20

Tjonge moest dat zo moeilijk zijn schandalig. Maar toch bedankt kan je dan ook meteen zorgen dat ik gecompenseerd word voor het onverrichter zaken gaan naar de kpn winkel waarvoor ik iemand heb moeten inschakelen die mij daarheen heeft gebracht omdat ik invalide ben. Ook dit was een schandaal van jullie kant daana heb ik de retourdoos gekregen en meteen opgestuurd zoals het hoorde binnen 2 weken.

Dag @HvB007 Ik heb je uiteraard heel graag geholpen. Bijna altijd gaat het retourneren van producten makkelijk en snel en wordt de terugbetaling snel geregeld. Soms gaat het helaas verkeerd: er blijft iets hangen in een systeem of er wordt helaas verkeerde informatie gegeven. Het is dan zaak om het alsnog goed af te handelen en dat hebben we nu gedaan. Hoe vervelend ook: voor je gang naar de winkel kan ik je niets aanbieden. 

Beste Babylonia, dat je klant bent weet ik niet ik spui mijn gal over de slechte gang van zaken bij KPN service. Daarnaast was ik met @Bart_  niet met jou bezig of ben je @Bart soms ook?

@Bart ik vind het fijn dat jij dit regelt voor mij omdat de KPN service dit niet kan of weet blijkt het zo een diep trieste zaak is dit.

 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @HvB007 en natuurlijk snap ik dat je boos bent over de gang van zaken. De klantenservice kan dit soort dingen regelen, maar helaas gaat er soms iets verkeerd. Dat is nooit de bedoeling, maar soms gebeurt het helaas wel. 

Verder: het KPN Forum is een publieke plek, die er op gericht is om onze klanten met elkaar in gesprek te laten gaan. Als je een topic plaatst zul je vaak snel een reactie krijgen van een andere forumgebruiker. Babylonia is dus net als jij een klant van ons en in een openbaar topic als dit staat het iedereen vrij om te reageren. Je hoeft het uiteraard niet met alles eens te zijn wat iemand schrijft, maar ik weet zeker dat Babylonia het niet verkeerd bedoelt en alleen maar duidelijke uitleg wil geven.