Vraag

Wifi punten weg in KPN Thuis app

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

In de KPN thuis app zie ik onze 4 super wifipunten niet meer, ook de wifi gegevens niet. De wifi werkt wel, ook als ik programma start om wifi te verbeteren wordt er wel gezegd dat ik 4 punten heb.

Daarnaast zie ik de QR niet voor het (gasten)netwerk ook niet meer.

Modem is al een keer gereset maar zonder resultaat.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Niets. Gewoon de app niet gebruiken. Het staat hier op het forum vol met topics waarbij men de SuperWiFi's niet meer ziet in de app. Dan gaat men resetten, opnieuw installeren en het haalt vaak niets uit.

Ik heb hetzelfde, iets is verandert in de app. Het werkte allemaal perfect en nu zie ik alleen nog maar dat ik verbonden ben met het modem en dat ik kan inloggen op het modem. 
Ik kan dus niet controleren wat de status van mijn 2 super wifi punten is. Kun je wel zeggen: app niet gebruiken, maar als het eerst wel werkte en nu niet meer, dan is er door KPN iets verandert. Dan kunnen ze het ook weer terug veranderen lijkt mij. Ze zetten niet een app in de markt om vervolgens niet te gaan gebruiken lijkt mij. Hoor graag wat de oplossing voor probleem is.

Gewoon dus een ruk app...... 🙄