Beantwoord

Wifi signaal via Experia Wifi versterkers valt na tijdje uit

  • 16 September 2020
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb op onze Experia box V10 2 stuks Experia Wifi versterkers (de zwarte) aangesloten volgens de handleiding. Dus de eerste met een korte kabel dicht bij de Experia box en de 2e staat bekabeld via de Experia box in de slaapkamer. Zodra de installatie klaar is beginnen de beide versterkers het originele signaal van de Experia box uit te zenden. De wifi is dan uitgeschakeld op de Experia box. Echter na vijf minuten valt op beide versterkers het signaal weg. Ik heb meerdere keren alles gereset en opnieuw geinstalleerd. Helaas blijft hij na 5 minuten uitvallen. Ik ben benieuwd of iemand bekend is met dit probleem en of diegene een oplossing ervoor heeft gevonden.

icon

Beste antwoord door Luciano_Breda 16 September 2020, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Inmiddels opgelost...

Heb je de KPN Thuis app gebruikt bij de installatie?

Wat was de oplossing? want ik heb soortgelijk iets echter mijn WIFI versterkers connecteren al helemaal niet met de BOX v10

Beste,

Ik heb exact hetzelfde probleem en krijg het helaas niet opgelost. Mijn experia wifi box blijft op onvoorspelbare momenten rebooten. Zowel experia V10 en experia wifi box simpel resetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt allemaal niet. Hij lijkt ook steeds sneller te rebooten/uit te vallen tot nu binnen enkele seconden/minuten.

Weten jullie nog een oplossing?

Badge +19

Hallo @randybrouwer wil je een eigen topic aanmaken dan gaan we even kijken waar het probleem door komt.