Beantwoord

Wifi slecht, wifi manager werkt niet

  • 5 June 2022
  • 6 reacties
  • 28 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb Wifi manager gebruikt en Servicetool gebruikt. Wifi manager geeft als probleem: Er gaat iets mis. Het lijkt erop dat de Wifi manager het even niet doet. We hebben meteen een berichtje gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen. Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer? Dat heb ik verscheiden malen keren gedaan, elke dag! Met de KPN servicetool was de diagnose is: W610002E320A.

Op het heden niks van gehoord!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 8 June 2022, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Is de wifi na het nieuwe modem nog steeds slecht @rfflangen ?

Als ik eerlijk ben denk ik dat je niet veel aan de wifimanager hebt behalve dat je superwifi kan kopen met korting.Meer dan het modem herstarten/resetten en superwifi aanbieden doet de wifimanager namelijk niet echt.

Reputatie 1
Badge

Ik wil graag toch de monteur bestellen! Eerlijk gezegd kom ik hier niet uit!

Dat kan @Bart_Z voor je regelen, maar dat is niet gratis vermoed ik….

Reputatie 1
Badge

Wat moet ik doen om dat te regelen?

 

Wat moet ik doen om dat te regelen?

 

Als je je profiel invult komt de moderator vanzelf!Maar dat heb je al gedaan, denk ik.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @rfflangen! Ik zie dat er ondertussen al een monteur is ingepland. Daarmee wil ik er vanuitgaan dat je straks ook de oplossing in huis hebt. Wil je hier nog wel laten weten of dat ook zo is?