Vraag

Wifi sterkte is wisselend

  • 12 March 2021
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Geacht forum, ons wifi signaal sterkte mbps is elke dag anders, soms slecht in mijn ogen 130 en dan weer 704, wat ik gewend ben. Wij merken het met het bewerken van onze websites, eerst hadden wij geen last en was elke mutatie meteen online. Deze week ook met behulp van de tools wifi verbeteren 3 keer opnieuw geprobeerd om beter wifi te krijgen, en dat is wisselend, soms dramatisch en dan net weer 144 dat wij er mee kunnen werken. Na sommige metingen kregen wij wisselende adviezen, bel een monteur of neem wifi versterkers??? Raar wij hadden nooit problemen. Graag lezen wij van u  en met de hulp van deskundige wat wij oudjes van 70 nu verder kunnen doen om het wifi signaal wat constant te mogen houden en niet van sloom naar goed??? Met vriendelijke groeten Joop


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

We beginnen bij het begin:wink: welke snelheid meet u als u bekabeld meet op www.speedtest.net dit is de meest betrouwbare site om te meten. Doe dat dan ook nog even met Wi-Fi. Welk type modem heeft u? 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Comodore64, welkom! Joep1965 stelt hele goede vragen, daar ben ik ook benieuwd naar :-). Je hebt de wifi manager gedaan, toch? Dat levert geen permanente verbetering op?