Vraag

WiFi storing en afstandsbediening reageert niet

  • 2 April 2019
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

de WiFi valt wederom weer vaak weg tijdens het gamen geeft mijn zoon aan.
Ik heb hier al eens eerder een monteur voor moeten laten komen, daar is veel tijd in gestoken en nu weer.
De afstandsbediening reageert ook weer niet op het kastje. Je denkt goedkoper uit te zijn maar het is elke keer wat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Angel en jay, welkom! Flink balen dit! Je geeft aan dat voor het wifi probleem al eens een monteur is geweest. Wanneer is dit geweest? En weet je ook wat hij gedaan heeft?

Voor wat betreft de afstandsbediening: hebben jullie één of meerdere ontvangers in huis? Heb je, bij meerdere ontvangers, al eens geprobeerd om de afstandsbediening op een andere ontvanger te testen? Heb je ook al eens nieuwe batterijen geprobeerd?

Als je naast het beantwoorden van mijn vragen je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kan ik kijken naar je wifi probleem en je eventueel een nieuwe afstandsbediening sturen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden!