Vraag

Wifi valt regelmatig uit, experia box v10

  • 11 January 2019
  • 6 reacties
  • 563 keer bekeken

Wij hebben de experia box v10 maar de wifi valt ongeveer elk half uur weg. Je telefoon geeft dan gewoon nog een signaal aan in de form van een wifi teken maar er is geen internet meer. Na 5-10 minuten is de wifi dan weer terug. Het is gek dat je telefoon of laptop de wifi wel gewoon blijft herkennen. De wegvallende wifi komt wel van zelf weer terug na een tijdje.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Siebe, welkom hier. Begrijp ik het goed dat je dit hebt op al je apparaten? Heb je ook je Experiabox gereset door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alles uitgaat?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb dit dan inderdaad op alle apparaten. Het lijkt nu steeds vaker te gebeuren en van langere duur. Ik ben niet zo bekend met het resetten van routers en wat daar bij komt kijken. Wat gebeurt er na het resetten van je modem?
Heb mijn profiel bijgewerkt.
Wat zouden de oorzaken kunnen zijn van deze hinderlijke storingen?
Reputatie 7
Badge +24
Siebe, ik heb het voor je vanaf hier even gereset. Heb je hier nog steeds last van? Gaat dit om telefoons of ook om laptops/pc's?
Helaas blijft het probleem zich voordoen. Misschien dat u er iets mee kan dat het vooral gebeurd als we actief op de wifi zitten door middel van youtube kijken of veel pagina's laden. Het gaat om alle apparaten zowel de google chrome cast als laptops of smartphones de wifi werkt dan op geen een apparaat.
Reputatie 7
Badge +24
Dat kan nooit goed zijn. Ik stel voor om de Experiabox om te ruilen, een andere oorzaak kan ik niet bedenken. Het omruilen gebeurt bij een Post NL punt in je buurt, zie hieronder. Wat is je voorkeur?

Jumbo
Oosterheemplein 548

Hoogvliet Oosterheem
Oosterheemplein 480

DocStorage B.V.
Wattstraat 54

Plus
Pr. Willem-Alexanderplein 7

Plus Moerkapelle
Dorpsstraat 12