Beantwoord

Wifi valt steeds weg

  • 12 April 2020
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

WiFi valt steeds weg. We dachten eerst dat het signaal zwak was en hebben daarom Experia WiFi versterkers erbij gezet. 
het probleem is echter niet het zwakke WiFi signaal maar het feit dat WiFi steeds wegvalt. Het ene moment brandt het blauwe lampje van de WiFi versterker, dan opeens valt hij uit. Na ca. een minuut brandt het lampje opeens weer. Erg instabiel. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 April 2020, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Heeft u de kpn versterkers? Zoja de zwarte vierkant of witte ronde?

De zwarte vierkante

Badge +19

Welke experiabox heeft u? Zijn de versterkers bekabeld aangesloten op de experiabox? Heeft u koper of glasvezel? Welke snelheid haalt u over het algemeen?

Hoi @6b barent . Vreemd dat het aldoor wegvalt.  Ik begrijp dat het dus op meerdere draadloze apparaten tegelijk gebeurt? 

Mijn eerste advies zou zijn:

Koppel de EW's los en reset de experiabox(paperclip in reset gaatje, tien seconden)

Sluit daarna de EW's weer aan en reset die ook (resetknopje 10 seconden indrukken)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.