Beantwoord

WiFi valt steeds weg

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn wifi valt geregeld een minuut uit. al een apart wifi kaartje geplaatst door een monteur want het zou een bekend probleem zijn van de nieuw experia echter nu valt het nog steeds geregeld weg en dan hebben we geen wifi op de mobiel, kaptop,playstation,chromecast,enz. als tegelijk weg. 

Is dit een bekend probleem? 

icon

Beste antwoord door Natasja 22 July 2020, 21:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Muppet74. Van harte welkom hier. Het lijkt me erg vervelend dat je WiFi zo vaak wegvalt. Als ik het goed begrijp verlies je dan op alle apparaten de verbinding. Er is geen sprake van een bekend probleem. WiFi blijft een draadloos signaal en is daardoor erg kwetsbaar. Verschillende omgevingsfactoren kunnen het signaal beïnvloeden. Het is daarom van belang om eerst een aantal stappen te doorlopen. Ik wil je allereerst aanraden om het topic met oplossingen voor trage en wegvallende WiFi goed door te lezen en de tips die worden gegeven te proberen. Als je daarna geen verbetering merkt, kun je dan aangeven waar je precies tegenaan loopt, welke apparaten er zijn aangesloten op je Experia Box, welke Experia Box je hebt, wat je hebt geprobeerd en wat er uit de WiFi Manager naar voren kwam? 

Zou je verder je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Muppet74. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere route) is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer