Vraag

Wifi valt telkens weg op Lenovo tablet M7

  • 16 August 2020
  • 0 reacties
  • 141 keer bekeken

We zijn in de sportkantine gaan proefdraaien met pinbetalen. Daarvoor een Lenovo Tab M7 tablet gekocht. Nu blijkt dat de wifi-verbinding telkens wegvalt. Erg lastig als iemand net wil pinnen. De tablet ziet het wifi-netwerk meestal niet meer, dus de enige optie is dan ‘m te herstarten.

Bij mij thuis valt de wifi niet weg, zelfs niet op zolder. Ik heb daar een ouder modem.

De tablet draait op Android 9 Go.

We gebruiken een nieuwe zwarte Experia box, gemaakt door Sagemcom. Alvast draadloze versterkers bij KPN besteld. Bij mij thuis valt de wifi niet weg, zelfs niet als ik met de tablet naar de zolder loop. Ik heb daar een modem van Ziggo.

Ik heb al geprobeerd de modeminstellingen te laten verbeteren, en ook in het menu van de modem 5G uitgeschakeld, maar het probleem blijft. Ik hoop dat het inzetten van een draadloze versterker helpt. 

Is het eventueel mogelijk de modem om te ruilen voor een exemplaar dat niet deze problemen heeft?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.