Beantwoord

Wifi valt vaak weg

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Ben al bijna 50 jaar aangesloten bij KPN, maar ik overweeg steeds meer over te schakelen naar een andere provider, omdat ik het zo langzamerhand spuugzat begin te worden iedere keer weer te constateren dat ik in huis overgeschakeld word op mobiele data ipv gewoon alles op m'n "eigen" huiswifi te krijgen. Via het zelf oplossen word ik dan in het modem overgeschakeld naar een ander kanaal, waardoor het weer even goed gaat. Maar als je dit soort geintjes elke dag weer moet doen, dan gaat het je wel de keel uithangen. Zelfs m'n bekabelde verbinding van de computer doet het niet altijd.

En KPN maar reclame maken voor overal snel en veilig WiFi in huis..... 

Tijd voor een ander modem? 

Of tijd voor een andere provider? 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 July 2020, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marie C. Welkom op het forum. Goed dat je even aan de bel trekt!
Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je op een moment dat je wél wifi hebt onze online wifimanager eens stap voor stap willen doorlopen? (hoe vaker je hem doorloopt hoe accurater hij wordt. Als het hem zelf niet lukt het probleem op te lossen zou hij ook een aantal andere oplossingen aan moeten dragen!
Hier vind je ook nog advies voor slechte wifi!
Mocht dit de oplossing niet bieden, kun je dan je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!