Beantwoord

Wifi valt weg met mijn Telfort Experia Box V8

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Beste,

Ik heb nog van Telfort een Experiabox V8 maar daar ondervind ik de laatste tijd wat vaker problemen mee (WiFi werkt slecht ook na meerdere malen resetten). Ook heb ik nog een oud tv kastje van Telfort, waar ik ook regelmatig problemen mee ondervindt (loopt vast in Netflix en kan soms niet van zender wisselen, dan moet het kastje eerst met de hand worden uitgezet, en ja de batterijen van de afstandbediening werken ;-) Zou ik voor beiden nieuwe kastjes kunnen aanvragen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 April 2021, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Melien1985. Voor de Wifi kan je als eerste de Wifi Manager op onze site doen, die helpt je met het instellen en kan aan het einde alternatieve opties bieden. Ik ben benieuwd wat daaruit komt. 

Ook ben ik benieuwd naar de tv-ontvanger die je hebt, welk type en model heb je precies? Heb je die ook al eens naar de fabrieksinstellingen teruggezet? Hoe gaat het daarna?

Hoi Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels gebruik gemaakt van de WiFi manager. De wifi werkt nu beter. Wat betreft de tv ontvanger, ik heb alles al geprobeerd. Waaronder ook het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Ik heb een HMB2260.

Reputatie 7

Dank voor je reactie, @Melien1985. Goed om te horen dat het met de wifi nu beter is. De tv ontvanger is een type dat we actief uitleveren, dus in de basis zou die ook goed moeten werken. Hoe is deze aangesloten op de Experia Box en op de tv zelf? Wil je daarnaast ook je forumprofiel invullen? Dan kan ik hier even meekijken.