Beantwoord

Wifi valt weg op Lenovo M10 tablet (V10a)

  • 24 July 2020
  • 4 reacties
  • 1148 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem en krijg het ook niet opgelost!

Alle andere apparaten werken prima op de WiFi. Maar bij de Lenovo M10 tablet wil de WiFi maar niet verbinden (of valt steeds weg).

De tablet doet het echter op een ander adres met KPN verbinding wel als een zonnetje…

Wees gewaarschuwd: dit is een duur grapje, want de tablet is nu dus onbruikbaar :(

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Audrey31 31 July 2020, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hier hetzelfde probleem en krijg het ook niet opgelost!

Alle andere apparaten werken prima op de WiFi. Maar bij de Lenovo M10 tablet wil de WiFi maar niet verbinden (of valt steeds weg).

De tablet doet het echter op een ander adres met KPN verbinding wel als een zonnetje…

Wees gewaarschuwd: dit is een duur grapje, want de tablet is nu dus onbruikbaar :(

Ik heb de WiFi van het KPN modem uitgeschakeld en een access point aangesloten, sindsdien geen problemen meer gehad.

Volgens mij zit het probleem in de Experia box V10a (Arcadyan), eerst heb ik een V10 (ZTE) gebruikt en deze had het probleem niet.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Audrey31, welkom hier. 

Jouw tablet gaat dus niet op de WiFi. Dt is niet zo fijn. Kan het zijn dat je een V10a hebt zoals Johan h aangeeft? Mag ik anders eens meekijken. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? 

Want ik begrijp dat je de tips uit het ander topic, waar je eerst de reactie onder geplaatst hebt al geprobeerd hebt? Geen enkel succes?

Hoi Bart,

Bedankt voor je reactie! De Lenovo tablet was een cadeau voor mijn moeder en op haar adres/WiFi werkt het niet. Inderdaad heeft zij een V10A experia box. Van alles geprobeerd: versterkers gekocht, opnieuw instellen, opnieuw starten, hele mikmak. Helaas is het me niet gelukt…

Ik heb zelf ook KPN en op mijn adres met een experia V10 loopt de tablet prima. 
Uiteindelijk heb ik een nieuwe Samsung tablet voor mijn moeder gehaald, en zelf de Lenovo gehouden. Iets duurdere oplossing, maar werkt nu wel!

Voor mijzelf heb ik dus geen oplossing meer nodig, maar wilde wel anderen waarschuwen voor dit issue wat dus vaker voorkomt.

 

Groeten, Audrey

 

Reputatie 7
Badge +20

Wat lief van je. Alleen jammer dat je moeder het cadeau niet meteen kon gebruiken en was er een vrij ongebruikelijke oplossing voor nodig. Nu heb je zelf ook wel een tablet, dat dan weer wel. :)

Mocht ik in ieder geval toch nog eens iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je.