Beantwoord

Wifi verbetering

  • 8 June 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

KPN,

 

Afgelopende Donderdag een abonoment afgesloten. 

Hier is mijn verbeterde wifi beloofd.

 

Eerder vandaag rond 12:00 gecontact gehad met een medewerker die moet netjes heeft geholpen.

In het besprek, bood hij mij een Wifi test aan, hieruit volgende kan een Gratis bedraden Wifi versterker aangeboden worden, mocht ik die draadloos willen betaal ik 99 euro.

 

Na zojuist een wifi test te hebben gedaan, opnieuw de klantenservice gebeld te hebben.

Zijn de bedraden ineens geen optie meer en moet ik voor draadloze 199 euro betalen?

 

Heel raar! Hoe kan het aanbod/oplossing ineens (binnen 2 uur) anders zijn?

 

Mvg,

 

Gino Remmerswaal

 

 

icon

Beste antwoord door ginoremmerswaal 10 June 2020, 23:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een KPN medewerker hier op het forum kan u helpen. Ik verwacht dat u die "bedraden wifi versterkers" wel krijgt. Maar het kan een paar dagen duren. Het is erg druk de laatste tijd. Berichten worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld.

Na teleurgesteld geweest te zijn, een medewerker van KPN via chat gesproken met de oplossing. Vandaag wifi versterkers ontvangen deze gelijk geïnteresseerd en dit heeft geresulteerd in 5x sneller internet. Conclusie na wat moeite nu tevreden en ontvangen wat me telefonisch beloofd is.