Beantwoord

Wifi verbinding

  • 15 July 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Heb problemen met smartphone en tablet. Enkele apps, waaronder App ABNAMRO  en weeronline zijn thuis via mijn WiFi niet bereikbaar. Buiten en op een terras geen enkel probleem. Heb WiFi al enkele keren gereset maar geen resultaat. 

icon

Beste antwoord door elephant13 19 July 2020, 20:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @elephant13! Welkom hier. Excuses voor mijn late reactie. 
Je beschrijft een bijzonder probleem. Kan je deze sites alleen niet bereiken op de smartphone en tablet, maar bijvoorbeeld wel op een laptop of weet je dit niet? 
Welke melding krijg je als je de apps probeert te openen? 
Heb je beide apps voorzien van de laatste update (zie: Playstore/apple store). Je kunt proberen de apps eens te verwijderen en opnieuw te installeren/instellen. 

Ik ben benieuwd en hoor graag van je! 

Lisa, dank voor je reactie. Het probleem is inmiddels toch opgelost, dank zij KPN. Ik had de betreffende apps al een aantal keren opnieuw gedownload. Ook had ik WIFI al een paar keer gereset, maar…...wat ik niet had gedaan is WIFI resetten op mijn smartphone en tablet.. Op advies van één van de medewerksters van de KPN lijn beide gereset en  zie daar. Probleem opgelost. Op de laptop werkte alles goed, maar die is via een kabel aangesloten. Kreeg geen melding. Hij bleef alleen zoeken en opende niet. Grts Bert

Reputatie 7
Badge +17

@elephant13 Goed om te horen! Bedankt voor het meedelen van de oplossing. Ik heb je eigen reactie meteen als ‘antwoord’ gemarkeerd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze hier gerust weer. Vroeg of (in dit geval) laat reageren we. 

Reputatie 4
Badge +2

KPN Moderators: Gaarne verplaatsen naar een andere groep, dit heeft niets met email te maken!

Reputatie 7
Badge +17

@AndreWrdn , oeps! Dankjewel:relieved:

Reageer