Vraag

Wifi-verbinding valt vaak weg op tv

  • 1 April 2024
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

De laatste tijd krijg ik heel vaak de melding op mijn smart televisie (Sony Bravia) dat de WiFi-verbinding verbroken is. Als ik op dat moment dus op bv. Netflix zit dan valt die weg en moet ik via de instellingen van mijn televisie weer opnieuw verbinding maken met Internet via de ingebouwde WiFi. Soms lukt dit niet en moet heel mijn televisie opnieuw opstarten om weer verbinding te maken. Dit gebeurt soms wel 4 of 5 keer per avond. De WiFi op mijn telefoon blijft op dat moment wel werken. Hebben er meer mensen hier last van en hebben jullie tips wat ik eraan kan doen?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Eef87 , van welke TV-ontvanger maak je gebruik? 

In welke regio werk je @DaveA ? Puur uit belangstelling.

 

 

@DaveA ik heb een Arris VIP5202 tv ontvanger. Een opname daarop bekijken lukt nog wel als ik de melding krijg dat de verbinding verbroken is. Netflix, Videoland etc. Heb ik niet via het tv kastje.

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Eef87 , ik denk dat je in dit geval het snelst geholpen bent als je morgen contact opneemt met de KPN klantenservice via 0800 0402 (gratis). 

Ik ben werkzaam binnen de regio Zuid-Limburg @N.N. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Eef87, welkom bij de KPN Community. Ben je nog verder gekomen? Dan lijkt het specifiek een probleem te zijn met de tv al ik dit zo lees. Je kan altijd ook even een kijkje nemen in dit artikel om de kwaliteit van het signaal te verbeteren: 

 

Reageer