Beantwoord

Wifi verbonden. Geen internet Samsung tv

  • 27 April 2020
  • 11 reacties
  • 2211 keer bekeken

Hallo. 
 

Sinds vanmorgen de tv aangezet en geeft aan wifi-netwerk heeft geen internettoegang. 
Maar staat wel verbonden ,geen netwerk. 

Stekker er al 5 min. Uit gehad dat werkt niet. 
En op mijn telefoon wel gewoon wifi. 
Heeft iemand een tip ?

 

Groetjes. 

icon

Beste antwoord door Hilko1755 4 May 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi je zou de tv opnieuw kunnen verbinden met de WiFi code ik heb dit onlangs ook aan de hand gehad en toen de instellingen van de tv opnieuw ingesteld en toen werkte het weer ….. succes hopelijk werkt dit ook bij jouw 😀

De verbinding met de tv verbreken, router opnieuw starten en daarna opnieuw verbinden. Werkt deze optie?

Als er een netwerkkabel in de tv zit wil het ook niet via Wi-Fi, dan eerst de netwerkkabel verwijderen.

Is mij een keer overkomen toen ik wat wilde testen.

 

Nee werkt allemaal niet helaas. 
Gister avond deed die het nog. 

Fabrieksherstel al geprobeerd van de TV?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Hilko1755, wat gek dat de WiFi verbinding op jouw televisie het ineens niet meer doet. Je hebt al verschillende tips gekregen hier, maar het hielp helaas niet begrijp ik. 

De WiFi verbinding werkt dus wel op andere apparaten, begrijp ik. Heb je de laatste tip van Jeroen nog kunnen proberen? Laat je ons weten of het is gelukt, en ook als je vragen hebt? 

Ik heb het al een keer eerder gehad. En toen ook alles terug gezet naar fabrieksinstellingen. Dat werkte wel voor 2 maanden ofzo. 
Maar moet dan alles elke x opnieuw instellen en dat is gewoon vervelend. 
Maar hij werkt nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +19

@Hilko1755 Dat is niet fijn. Wat heb je destijds teruggezet naar de fabrieksinstellingen, bedoel je de televisie of iets anders? Werkt het op andere apparaten wel goed? En van welk merk is de televisie?

Het is gelukt. 
Ik heb een harde reset gedaan. En dat werkte wel. ik heb de tv gereset. Alle wifi en andere apperaten deden het wel. 
terwijl ik ook al een paar keer de stekker eruit heb gehaald een paar minuten. 
iedereen bedankt. 
 

 

Fijn dat het probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +19

@Hilko1755 Ik sluit me aan bij Jeroen, fijn dat je 't uiteindelijk zo hebt opgelost! Ook fijn dat je het hier laat weten, mogelijk zijn andere bezoekers hier op het forum er ook weer mee geholpen :slight_smile: