Beantwoord

Wifi verbonden zonder internet

  • 23 August 2020
  • 11 reacties
  • 6419 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe mobiel. Een Samsung Galaxy A21s. Ik heb voortdurend problemen met Wifi. Er staat een uitroepteken achter en hij geeft aan "verbonden zonder internet".  Ik heb even Wifi en daarna verschijnt het uitroepteken weer en moet ik opnieuw verbinden. Ik heb alle tips al geprobeerd. De KPN gebeld en de ExperiaBox V10 is gereset. Ik ben 2 maal teruggeweest naar de winkel waar ik mijn mobiel gekocht heb, maar er is in mijn mobiel geen probleem gevonden.

Het vreemde is dat alle ander mobiele telefoons het probleem niet hebben.

Om moedeloos van te worden.

 

icon

Beste antwoord door Nadia 3 November 2020, 11:32

Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd. Volgens kpn ligt het aan de software op de experia box v10. Zowel bij mij thuis als bij mijn moeder thuis werkt het niet goed. Mijn vriend heeft een ander modem en daar geeft wifi geen problemen. 

Kpn zegt dat er aan de software gewerkt wordt. 

Reputatie 7

Hoi @Tettje Zandbergen, en @JoyceTeis. we hebben eergisteren een update voor de V10 uitgerold om problemen met de wifi op te lossen. Ik hoop dat jullie nu ook geen hinder meer ondervinden. Kunnen jullie dat bevestigen?

Gisteren nog wel regelmatig problemen gehad. Tot nu toe gaat het vandaag goed! Hopelijk blijft dat zo. Bedankt voor jullie reactie. 

Reputatie 7

Fijn dat je vandaag al verbeteringen merkt, de update wordt in ‘batches’ uitgevoerd. Waarschijnlijk heb je 'm vandaag dan binnengekregen. Houd ons op de hoogte :) 

Na van alles te hebben geprobeerd op advies van  diverse KPN medewerkers heb ik uiteindelijk een nieuw modem toegestuurd gekregen. Het probleem is nu opgelost.

Hoi @Tettje Zandbergen, en @JoyceTeis. we hebben eergisteren een update voor de V10 uitgerold om problemen met de wifi op te lossen. Ik hoop dat jullie nu ook geen hinder meer ondervinden. Kunnen jullie dat bevestigen?

Dag, ik heb hetzelfde probleem. Kan ik die update voor de V10 ook handmatig toevoegen zodat ik gewoon verbonden ben met internet, ipv verbonden zonder internet?

Reputatie 7

Hoi @SaMink, welkom op het KPN forum. Op welk apparaat ervaar je precies het probleem? Heb je ook wat gedaan om het proberen op te lossen?  

Dag Nadia, ik probeer een wifiversterker (Arcadyan) aan te sluiten. Niet bedraad. Bedoeld om op zolder te kunnen werken. Ik heb een experiabox V10, woon in een oud huis met zware betonnen muren. Monteur op bezoek gehad die de versterker heeft geplaatst op de 1e verdieping en aangesloten. Daarna voortdurend melding ‘verbonden, geen internet’. Gezocht naar oplossing, niet gevonden. Reset experiabox, glasvezel van stroom afgehaald. Onlangs weer poging gedaan, wifisignaal helemaal weg. Handleiding via deze link stap voor stap gevolgd. Wat doe ik verkeerd?

Reputatie 7

Hey @SaMink, ik zie dat ik nog niet op je laatste post heb gereageerd, sorry daarvoor. En als je de Wifi-versterker (tijdelijk) met een kabel aansluit, lukt het dan wel om een verbinding tot stand te krijgen?

  

Dag Nadia, bedraad lukte wel. Ik heb t inmiddels opgelost door een goedkope versterker ertussen te zetten. Heb nu beter signaal op zolder.

Dank en groeten 

Reputatie 7

Hoi allemaal, in tijden zoals deze: thuiswerken, studeren etc. is een goede Wifi-verbinding in heel je huis een must. 

Heb je hulp nodig je wifi-verbinding te verbeteren?

Wij helpen, met de KPN Wifi Manager! Deze online tool is speciaal ontwikkeld voor onze klanten. Je maakt eenvoudig samen met de Wifi Manager een analyse van je huis, je geeft aan welke kamers een slecht signaal ontvangen en de tool doet de rest. Zo past hij automatisch de instellingen van je modem aan, je krijgt praktische adviezen, ondersteuning van een monteur en/of eventueel wifi versterkers om een extra boost aan je wifi te geven.
Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft voor een stabieler en sneller wifi-netwerk, gebruik snel de: Wifi Manager. 

Meer weten?
In dit artikel: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi vind je meer technische informatie over wifi. 

Reageer