Beantwoord

WiFi verdwijnt steeds van iPhone 10

  • 30 July 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met een iPhone 10. Voor overstap naar KPN geen enkel probleem met mobiel. Heeft iemand een oplossing speciaal voor deze mobieltjes die geen verbinding maken met de Wifi?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 August 2020, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @wifivragen, helpt het kiezen voor ‘vergeet dit netwerk’ en dan de wifi opnieuw instellen?

Zo nee, wat rigoureuzer; 

Helpt het wanneer je de netwerkinstellingen herstelt?

Dit vind je onder;

  • algemeen
  • stel opnieuw in
  • herstel netwerkinstellingen. 

Volgens mij ligt het aan het feit dat ik mijn SSID wilde wijzigen, dit namen de superwifipunten niet over dus kreeg ik het advies van KPN om de wifipunten handmatig te benoemen. Echter volgens mij heb ik 2 netwerken met zelfde SSID en nu en pakt mijn mobiele steeds de andere..

Reputatie 7
Badge +10

Ah op die manier. 

Ik zou zelf automatisch verbinden uitzetten in deze. Maar verder moet ik je het antwoord schuldig blijven. Er komt vast iemand lang die meer ervaring heeft met de super wifi. 

Vul anders je forum profiel alvast in voor de KPN moderators. 

Hoi @wifivragen . Kun jij mij vertellen wat voor spullen je precies in huis hebt? Welke experiabox? Als dat een v12 is, is het raadzaam om de wifi daarop uit te zetten.

Voordat ik verdere uitleg ga geven wacht ik eerst even jouw antwoord af.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.