Beantwoord

wifi versterker aansluiten

  • 24 October 2020
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb 2 Wi-Fi versterkers. 1 aangesloten op de experts box. Nu wil ik de tweede aansluiten, maar dan moet die ook op dezelfde experts box? Dat heeft toch geen zin voor betere Wi-Fi op andere verdiepingen? Wat doe ik fout want het zal gerust aan mij liggen. Eigenlijk wilde ik de eerste ook niet beneden want het gaat om de Wi-Fi boven en op zolder. Nu is het zo slecht dat mijn mobiele data zelfs in huis leegloopt

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 October 2020, 12:14

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @corrieromkes , welk merk en type modem heb je en welke extenders, de zwarte vierkante?

 

Modem is de v9 en idd de zwarte Wi-Fi versterker met draad 

Reputatie 7
Badge +24

Modem is de v9 en idd de zwarte Wi-Fi versterker met draad 

Die draad moet dan naar boven lopen. Naar eerste of 2de verdieping. En daar boven plaatst u de versterker en sluit hem daar aan.

Uhm oké, dan dus langere draden er bij kopen. Wat dom dat ze dan met zo'n klein draadje geleverd worden 

Uhm oké, dan dus langere draden er bij kopen. Wat dom dat ze dan met zo'n klein draadje geleverd worden 

Hallo @corrieromkes , daar de extenders de interne wifi van het modem uitschakelen, kan er 1 extender in de buurt van het modem blijven en de andere op de 1e verdieping.

 

Reputatie 7
Badge +24

Uhm oké, dan dus langere draden er bij kopen. Wat dom dat ze dan met zo'n klein draadje geleverd worden 

Linkje:

https://www.megekko.nl/product/2139/1049125/Netwerkkabels/Nedis-Cat-6-F-UTP-netwerkkabel-RJ45-8P8C-male-RJ45-8P8C-male-20-0-m-Wit

Er word eigenlijk verwacht dat u die kabel al lang heeft liggen. Als u een douchekop koopt zit daar toch ook geen 20 meter slang bij? 😉

Oké maar bij een douchekop zit wel een slang zodat je verder kunt. Nu koop je 2 versterkers en kun je niet verder. Kunnen ze er toch beter meteen bij vertellen;-)

Reageer