Beantwoord

wifi versterker,geen internet

  • 19 September 2020
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

In iOS 14, staat bij WiFi de instelling privé adres ingeschakeld. Hierdoor geeft de kpn WiFi versterker V10 geen internet verbinding. (Wel WiFi, geen internet).

Na uitschakelen van privé adres in de WiFi instellingen bij iOS 14, functioneert de internet verbinding, via de versterker V10 weer normaal.

In hoeverre dit invloed heeft op de veiligheid van de verbinding, kan ik niet inschatten!

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 23 September 2020, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@leonidas Welkom op het forum. Fijn dat je deze informatie deelt, dit was bij mij nog niet bekend. Apple zegt zelf dat de instelling privé adres en voor zorgt dat je toestel minder gevolgd wordt in een wifi netwerk. Als het om je eigen wifi netwerk gaat zou dit op de veiligheid niet veel invloed mogen hebben. Buiten de deur zou ik adviseren deze instelling wel zoveel als mogelijk in te schakelen. 

@leonidas Welkom op het forum. Fijn dat je deze informatie deelt, dit was bij mij nog niet bekend. Apple zegt zelf dat de instelling privé adres en voor zorgt dat je toestel minder gevolgd wordt in een wifi netwerk. Als het om je eigen wifi netwerk gaat zou dit op de veiligheid niet veel invloed mogen hebben. Buiten de deur zou ik adviseren deze instelling wel zoveel als mogelijk in te schakelen. 

Ok, bedankt voor de informatie.