Vraag

Wifi versterker omruilen

  • 21 September 2020
  • 9 reacties
  • 260 keer bekeken

Geachte lezer/lezeres,

Is het mogelijk om de wifiversterker om te ruilen want die ik nu heb die doet het niet. Wij hebben een witte  Dual Band concurrent 2,4/5GHz AC.  Ik heb voor deze 59 euro betaald maar werkt niet.

 

In afwachting van uw antwoord,

 

Mevrouw Lens-Wigbers


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Is dat die witte vierkante versterker? Wat is precies het probleem? Hoe branden de lampjes op de versterker als ie aangesloten is? En hoe lang ben je hem al in bezit (ivm garantie wanneer defect)?

Ja dat klopt het is de witte versterker en de lampjes branden maar kan hem dan niet vinden op de pc ik heb deze ongeveer 1 tot 1 ½ jaar. Ik kan niet in de woonkamer (daar staat de wifiversterker) niet op de pc internetten heel even maar dan valt het steeds weg

Reputatie 3
Badge +2

Welke kleur hebben de lampjes en knipperen ze ook op een regelmatige manier? Kan een ander wifiapparaat wel verbinding maken? Heb je de modem en versterker al een keer gereset en opnieuw ingesteld? Zie je het wifi netwerk ook op de pc en op een ander wifi apparaat? 

Hoi @NeeltjeLens . Welkom op het forum.

Jammer dat die versterker het (nog) niet doet. We kunnen meerdere dingen overwegen. Wij kunnen je helpen om die witte aan de praat te krijgen of we kunnen proberen om (gratis) nieuwe zwarte wifi versterkers naar jou toe te sturen. Wat geniet jouw voorkeur?

(houdt er rekening mee dat de zwarte wifi versterker altijd met een kabel aangesloten moeten worden en op tactische plekken in jouw woning neergezet)

Gedrag wil ik de zwarte wifiversterker

Alvast bedankt voor de moeite 👍👍

@NeeltjeLens : Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Goedemorgen ik heb mijn gegevens aangevuld!!

Reputatie 7
Badge +20

Ik neem het even over @NeeltjeLens. Ik ben er mee bezig geweest. Zijn onderweg. De volledige informatie stuur ik je privé.