wifi versterkers

  • 16 February 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Steeds zie ik de reclame van kpn voorbij komen dat je bij een nieuw abonnement 2 extra wifi punten kado krijgt. Waarom krijgen de trouwe bestaande klanten dit niet, ik heb alles bij kpn, tv, internet en 2x mobiel en vaste telefoon. Het zou kpn sieren dat vaste klanten dit ook krijgen zodat we allemaal beter wifi hebben, eigenlijk erkennen ze dat je dit nodig hebt voor betere wifi, met vriendelijke groet Ad van Soest.

 

 

 

 

 


4 reacties

Badge +19

2.5 miljoen vaste klanten super Wi-Fi geven??? Dat is dus einde kpn. En aan slecht Wi-Fi is vanalles te doen. Je moet er alleen wel wat voor doen. Heb je de wifi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Bedankt voor je reactie Joep, dat heb ik al geprobeerd,  heeft weinig geholpen 

 mvg Ad

Badge +19

Ik begrijp niet wat je bedoeld. De Wi-Fi tuner dos je met je mobiel. Je loopt het huis door en op  het slechtste punt blijf je een tijdje wachten. De kans is groot dat je dan 2x een Wi-Fi versterker krijgt. Die moeten wel bekabeld worden aangesloten. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ad1949 en welkom op het forum! Ik denk dat we inderdaad niet lang blijven bestaan als we al onze klanten gratis SuperWifi punten zullen geven. :grimacing: Omdat we weten dat wifi een ontzettend grillig signaal is hebben we de Wifi Manager (eerder Wifi tuner) die Joep noemde ontwikkeld. Daarmee kun je inderdaad voor gratis apparatuur in aanmerking komen, dus ik hoop dat deze de oplossing biedt als je hem helemaal doorlopen hebt! Laat je de resultaten van de tuner hier weten? Ik hoor je bevindingen graag! 

Reageer