Beantwoord

Wifi versterkers

  • 7 April 2020
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb 2 gratis wifi versterkers ontvangen, bedraad.

De wifi werkt nu goed via de versterker, de 1e geplaatst nabij het modem (v 8.0)

De 2e wifi versterker doet het volgens mij wel, maar er branden geen lampjes op (ja, hij staat wel aan, het aan/uit lampje brand in het begin wel, maar gaat na een tijdje uit. De overige lampjes flitsen alleen een keer aan bij het aan zetten, daarna blijven ze uit)

De 1e versterker branden de lampjes wel zoals het hoort volgens de gebruiksaanwijzing

Hoe kan ik de 2e omruilen ? 

Rob KPN

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 9 April 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Rob KPN Welkom op het forum. Als ik het goed lees dan heb je 2 Experia Wifi's ontvangen, deze moeten beide aangesloten en werkend zijn om een goed werkende wifi verbinding tot stand te brengen. Het lijkt er dan ook wel op dat de 2e Experia Wifi goed werkt. Ik zou dit echter graag voor je controleren. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en kun je het mij laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken hoe het zit. 

Reputatie 7
Badge +15

@Rob KPN Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!