Vraag

Wifi via Experiabox v9 dagelijks opnieuw opstarten

  • 11 October 2020
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

De laatste tijd hebben we veel problemen met onze experiabox V9.
De verbinding van TV/internet/telefonie loopt deels via Devolo,

Wifi of kabel valt de laatste tijd bijna dagelijks wel eens weg. Sterker nog, de dag begint nu met het opnieuw opstarten van de experiabox. Hierna werkt alles vaak weer goed, soms is een extra herstart nodig.
In de loop van de dag ‘bevriest’ de wifi verbinding dan weer waarna het niet mogelijk is om verbinding te maken. Met geen enkele laptop, mobiel of tablet, en dan maakt het niet uit of je verbinding probeert te maken met het ‘gewone’ 2,4 Ghz wifi netwerk of met het 5 Ghz wifi netwerk.

Pas nadat de Experiabox weer van de stroom gehaald is komt wifi weer tot leven.

Wat is hier de oplossing?

 

Met vriendelijke groet,


3 reacties

Badge +19

Probeer een keer te testen zonder Devolo's.  Vaak geven die storingen zoals jij omschrijft. 

Dank je wel voor je reactie.

Ik zal de Devolo dLAN 1200+ WiFi ac die ik nu als Wifi versterker gebruik er tussenuit halen en testen.

Laat morgen weten wat dat oplevert.

 

 

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @MMenolegno! Welkom op ons forum. 

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je tot een oplossing bent gekomen met de hulp van @Joep1965. Zo niet, dan weet je mij te vinden! 

Reageer