Vraag

wifi wachtwoord onjuist

  • 2 January 2021
  • 3 reacties
  • 901 keer bekeken

Wij zijn sinds een paar weken klant bij KPN. Maar sinds die tijd ontvang ik problemen met de stabiliteit van de wifi op mijn telefoon ( samsung galaxy s10). De verbinding valt weg en maakt niet automatisch opnieuw verbinding en geeft de melding "wachtwoord onjuist " terwijl dit wachtwoord wel klopt. Vervolgens maak ik opnieuw verbinding en is deze voor een aantal uur goed, daarna valt de verbinding weer weg. 

Dit probleem doet zich precies voor op het moment dat wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik heb al contact gehad met de fabrikant van mijn telefoon en al de netwerk instellingen gereset. 

Verder valt het op dat mijn huisgenoten geen problemen ervaren met de wifi verbinding. 

En ikzelf heb ook nooit problemen ervaren met de wifi stabiliteit bij ziggo. 

Ook hebben wij 2 superwifi reeds ontvangen en die zijn geïnstalleerd door de monteur.

 

Mijn vraag is wat ik hieraan kan doen en wat het probleem is?

 

Mvg niels

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @nielsvanderplas, welkom op ons forum!

Wat ontzettend balen dat je sinds de overstap van Ziggo naar KPN problemen met jouw wifi verbinding op jouw Samsung Galaxy S10 ervaart. Mijn advies zou zijn om alle onthouden wifi netwerken op jouw telefoon te vergeten. Hier vind je instructies voor Android. Vervolgens kan je opnieuw met het wifi netwerk verbinden. Zorg ervoor dat je de mobiele gegevens uit hebt staan. 

Beste Denise,

ik heb mijn netwerkinstellingen van mijn telefoon al gereset. En sinds dat moment is er niets veranderd aan het problemen.

Zou het verder uit kunnen maken als de 2 superwifi punten redelijk dicht bij elkaar staan ( de ene op de begane grond en de andere is recht boven geplaatst op een verdieping hoger?
 

mvg niels

Reputatie 7
Badge +17

Dat zou niet de oorzaak mogen zijn. De SuperWifi ondersteunen namelijk mesh, waardoor je niet zou moeten merken dat jouw toestel verbindt met een ander punt. Als het resetten van de netwerkinstellingen van jouw telefoon niet werkt, dan is het denk ik goed om het modem een reset te geven. Hiermee worden alle instellingen van het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen.