Vraag

wifi was goed

  • 23 October 2020
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Bij ons in huis was de wifi heel goed

nu kreeg ik een berichtje dat ik Misch een paar uurtjes in de week van 4/10 tragere of geen WiFi zou hebben

OMDAT ZE ERAAN GINGEN WERKEN OM DE WIFI VOOR IEDEREEN NOG BEYER TE KRIJGEN

 

Maar we hebben die week bijna wifi loos gezeten

en sinds die week is onze WiFi zwaar kloote

het was juist goed, waarom ?

 

nu hebben we sinds kpn iets heeft gedaan veel storing 


*Admin: topic verplaatst naar juiste board


8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Juliëtte1870! Welkom op het forum.

Excuses voor mijn late reactie; we hebben het heel druk waardoor ik nu pas toekom aan jouw topic.

Wat ontzettend vervelend dat de wifi-verbinding bij jou thuis slechter is geworden nadat er werkzaamheden in de buurt zijn geweest. Ervaar je ook problemen met bekabeld internet en/of met de tv-verbinding? Of dat niet? 

Als het alleen om de wifi-verbinding gaat, dan kan dit ook met andere zaken te maken hebben; denk bijvoorbeeld aan de wifi-instellingen. Ik wil je daarom ook adviseren om de Wifi Manager eens te doorlopen. Deze online tool gaat namelijk samen met jou de instellingen van de wifi-verbinding bij langs om dit te verbeteren. Lukt het niet om de snelheid van de wifi hoger te krijgen dan 20 Mbit/s, dan wordt er een gratis oplossing aangeboden in de vorm van gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur.

Ik ben NIET. Pas verhuisd ( vorig jaar was dat)

dus omdat me wifi ineens slecht is geworden moet ik iemand laten komen en kost MIJ dat €35,00? 
 

ALLES WAS JUIST PRIMA

🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️


ik ben al naar de winkel terug gegaan , omdat ik niet eens kan mailen naar KPN

MAAR OOK DAAR KONDEN ZE NIET HELPEN en kregen een reep chocola 🍫 😂

 

nu nog steeds slechte WiFi 

ik denk dat we maar bij kpn weg moeten gaan , en over moeten stappen, want hulp krijgen we niet ( gratis)

 

iig teleurgesteld 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Juliëtte1870 Ik snap dat de wifi-verbinding eerst prima was en dat je juist onlangs problemen hebt gekregen met de wifi-verbinding nadat er werkzaamheden in de buurt zijn geweest. Ik wil je graag helpen om de problemen met de wifi-verbinding op te lossen, maar dan ben ik wel benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen. Ervaar je ook problemen met bekabeld internet en/of de tv-verbinding? En als het alleen om de wifi-verbinding gaat, heb je dan de Wifi Manager al eens doorlopen? Wat is de uitkomst daarvan?

Ik zeg overigens nergens dat je pas verhuisd bent en ook niet dat je € 35,- moet betalen om iemand langs te laten komen. Waar lees je dat? Je kunt juist door de Wifi Manager te doorlopen een oplossing krijgen in de vorm van een gratis afspraak met de wifi-monteur.

Het gaat puur om de WiFi 

 

ik heb de WiFi manager een paar x geprobeerd 

maar dit werkt niet op de plekken waar de WiFi niet werkt

 

toen ik verder ging zoeken voor een gratis monteur 

stond er gratis bij verhuizing en anders € 50,00 ipv €35,- zoals ik reeds eerder schreef

Reputatie 7
Badge +10

@Juliëtte1870, wat lastig dat het niet lukt met de Wifi Manager, heb je hem al wel eens doorlopen op plekken waar je wifi-verbinding wel werkt? Wat is daar dan de uitkomst van?

Af en toe heb ik een of 2 streepjes

dan kan ik meten, en dan gebeurt daar verder niks mee, als er gemeten is 🤷🏼‍♀️
 

Verder is er geen hulp?

Reputatie 7
Badge +10

Er is zeker wel verdere hulp @Juliëtte1870, alleen het is belangrijk dat de Wifi Manager eerst volledig doorlopen wordt. Jammer dat het niet werkt! Zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +10

@Juliëtte1870 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer