wifi werkt gewoon niet

  • 26 October 2020
  • 5 reacties
  • 30 keer bekeken

 

ik heb nu meerdere malen zo een WiFi check gedaan en dat het op een andere kanaal word gezet maar het blijft het niet doen . KPN bellen lijkt ook onmogelijk ! Super ontevreden over jullie diensten 


5 reacties

 

ik heb nu meerdere malen zo een WiFi check gedaan en dat het op een andere kanaal word gezet maar het blijft het niet doen . KPN bellen lijkt ook onmogelijk ! Super ontevreden over jullie diensten 

Hallo @Klacht indienen bij de KPN , geeft de uitkomst van de wificheck niet een verder advies zoals een gratis wifimonteur of anderszins?

 

Er staat alleen dat WiFi net als een snelweg werkt en als het druk is het daar dus door komt … 🤷‍♀️, en dat het op een ander kanaal is gezet . Tot nu toe alleen WiFi in me woonkamer en ik woon om 45 vierkante meter …. 

Hallo @Klacht indienen bij de KPN , gewoon de wifitest nog een keer doen op andere posities.

Reputatie 2
Badge +5

Hi @Klacht indienen bij de KPN. Welkom op ons forum. Ik help je graag met het verkrijgen van een betere wifi verbinding!

Om de wifi te kunnen garanderen, hebben we de Wifi Manager in het leven geroepen. Deze meet op verschillende plekken in huis de wifi snelheid, en past dan verbeteringen toe. Ik raad aan om hem na de eerste meting gelijk nog een keer te doorlopen. Ze weet je of de verbeteringen die de Wifi Manager toe heeft gepast ook daadwerkelijk effect hebben gehad. 

Mocht je na het doorlopen van de twee metingen nog steeds een te lage snelheid halen (onder de 20 Mbps), dan krijg je gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden. 

Kom je hiermee verder? Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het dan gerust weten! Wil je dan aangeven wat het resultaat was van de tweede meting? En wil je dan ook je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik je verder helpen. 

Reputatie 2
Badge +5

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je de wifi hebt kunnen verbeteren. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden. 

Reageer