Beantwoord

WiFi werkt niet

  • 25 november 2019
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Mijn modem werkt niet meer bedraad via WiFi wel nog internet alle service tools al doorlopen

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper 27 november 2019, 19:28

Hoi @Astrid80, welkom op het forum. In het onderwerp zeg je dat de WiFi niet werkt, in het bericht zelf dat dat juist wel werkt. Dat maakt het een beetje verwarrend, maar als ik het goed begrijp gaat het om de bekabelde verbinding die niet werkt en de WiFi verbinding die wel werkt? Als dat zo is kan je als eerste een ander poortje achterin de Experia Box gebruiken en kijken hoe het daarmee gaat. Als dat geen verbetering geeft kan je de kabel vervangen. Dat het altijd gewerkt heeft is, zoals je merkt, geen garantie dat het ook blijft werken. Een autoband kan na duizenden kilometers goede dienst bijvoorbeeld ook lek raken.

Ik hoor graag van je of je beide stappen hebt kunnen testen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Gebruikt u wel een juiste kabel? Heeft u interactieve tv?

Heeft het altijd gedaan

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Astrid80, welkom op het forum. In het onderwerp zeg je dat de WiFi niet werkt, in het bericht zelf dat dat juist wel werkt. Dat maakt het een beetje verwarrend, maar als ik het goed begrijp gaat het om de bekabelde verbinding die niet werkt en de WiFi verbinding die wel werkt? Als dat zo is kan je als eerste een ander poortje achterin de Experia Box gebruiken en kijken hoe het daarmee gaat. Als dat geen verbetering geeft kan je de kabel vervangen. Dat het altijd gewerkt heeft is, zoals je merkt, geen garantie dat het ook blijft werken. Een autoband kan na duizenden kilometers goede dienst bijvoorbeeld ook lek raken.

Ik hoor graag van je of je beide stappen hebt kunnen testen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Astrid80, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt?

Reageer