Beantwoord

Wifi werkt niet

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo 

Ik heb vanmorgen om 10.00 uur gebeld met KPN service omdat mijn Experia V10 niet meer werkt. na diverse tests bleek geen diagnose te stellen en werd dit probleem intern doorgestuurd voor een oplossing en zou dan terug gebeld worden. Tot nu toe geen telefoontje ontvangen. Inmiddels heb ik de laptop met kabel op de Experiaboc V10 aangesloten en heb wel verbinding. Wat is hier aan te doen??

groet John

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 17 August 2020, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @snackers-j

Ik zie dat je na die tijd nog weer meerdere malen contact hebt gehad. Er zou een monteur komen. Is het inmiddels opgelost? Zo niet, dan hoor ik graag van je. 

Reputatie 2

Beste Bart_Z

Miscchien niet de juiste plek om een stevige kritiek aan KNP Klanten service te geven. maar ik doe het toch maar want hopenlijk leert men er iets van.

€Om onverklaarbare reden had ik thuis op 1 handy en mijn laptop geen toegang tot wifi. Se ander ahndy en beide tablets wel. Na een eerste aanloop  op dit forum heb ik geen reakties ontvangen. Vandaar dat ik mijn heil heb gezocht bij 0800-0402 KPN klantenservice. Daar ben ik dagelijks soms meerdere keren lang in gesprek geweest om een oplossing te vinden. Heb daar vele personen gesproken en vele herstarts en doormeting van mijn Experriabox aansluiting mee mogen maken. Het is hun en mij niet gelukt deze box op de fabrieksinstelling te krijgen. na een lange week ploeteren heb ik uiteindelijk besloten maar een KPN monteur ter plekke te laten kijken wat er scheelt. Hij is op afspraak op zaterdag morgen gekomen en was na 5 minuten weer weg. Kosten voor mij  euro 50,00. Wat heeft hij nu gedaan ingelogd op mijn IP adres met een bij KPN standaard en gebruikelijk wachtwoord ( wat mij nooit iemand heeft willen geven ) en ik kon zo alle gegevens van mijn Exepriabox bekijken en wijzigen inkl het wachtwoord dat zoek was.  Ik wil hier verder geen woorden meer aan vuilmaken of iemand iets kwalijk nemen. Wat ik me wel afvraag wie bij KPN klantenservice heeft ooit een opleiding gehad voor een dergelijk probleem want ik ben echt niet de enige en wat hebben dei opgenomen gesprekken opgeleverd voor studie doeleinden????????   Laat hun maar dit bericht lezen en via hun manager eens uitleggen hoe ze de KPN klanten in de toekomst kunnen helpen die hun wacht woord zijn kwiijtgeraakt en dan niet meer met een extra monteur moeten komen met een dergelijke faktuur voor 5 minuten werk……………….   met vriendelijke groeten J Snackers

Reputatie 7
Badge +20

Heel bijzonder inderdaad dat het ene apparaat wel WiFi had, maar dat andere apparaten het signaal niet konden vinden of verbinden. Uiteindelijk is de monteur geweest en die heeft het opgelost begrijp ik. Dat is fijn, maar snap wel dat je het zuur vind van het geld voor die 5 minuutjes. Maar alles werkt nu weer toch?

Reputatie 7
Badge +20

Uiteindelijk via monteur oplossing gevonden. Fijn dat het nu is opgelost. 

Reputatie 2

:fingers_crossed: