Beantwoord

Wifi werkt niet na vele contacten en WiFi tuner

  • 15 June 2019
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Wij hebben voor de zoveelste keer al weer last van zeer trage wifi als wij met meer dan 1 apparaat het wifi gebruiken zolang het maar een apparaat de wifi gebruikt is er niks aan de hand terwijl de wifi hiervoor het wel gewoon goed deed heb al meerde keren contact opgenomen met kpn wifi tuner gebruikt noem maar afgelopen woensdag is er nog een monteur langs geweest en toen was de wifi oke voor een paar uur maar de dag erop was de wifi weer naar het oude hier hebben we vaker last van gehad maar dat was meestal naar 2/3 dagen deed de wifi het weer maar nu is het al 2 zeer traag naar de laatste keer contact opgenomen te hebben met kpn stuurde ze mij hier naartoe en hingen ze op ik heb wifi versterkers en een zwarte 4g box van kpn en een modem van 6 maanden uit de 4g box is ook 6 maanden oud dus weet iemand hier wat ik er aan kan doen en de bekabeling bij ons in de straat is ook 6 maanden geleden opnieuw aangelegd toen hebben wij ook een nieuwe modem+4g box gekregen

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 June 2019, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Mike.c, Welkom hier! Het kan erg vervelend zijn wanneer je diensten niet goed werken en er maar geen oplossing komt. Je hebt zo te lezen al veel geprobeerd. Goed zo! Wil je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken wat we nog meer kunnen doen.
Gedaan
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Mike.c, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Aan de hand van deze gegevens zie ik dat je gister hebt gesproken met één van mijn collega's. Ik begrijp dat er n.a.v. dit gesprek er weer een monteur langskomt. Hopelijk blijft de verbinding daarna stabiel. Ik ben wel benieuwd naar de afloop, wil je mij op de hoogte houden? Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het ook graag van je 🙂

Reageer