Beantwoord

WiFi werkt niet op alle devices.

  • 3 June 2019
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

Op de laptop wel. Ene iPhone wel en op de andere niet.

Al geprobeerd om dit op te lossen met de WiFi-tuner van KPN.

Wie heeft een oplossing?

Alvast bedankt!

P.
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 June 2019, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @P111 , wat wel eens wil helpen is de wifi-namen van de 2.4-band en de 5.0-band verschillend te maken. Sommige apparaten hebben moeite met verbinden als de namen gelijk zijn.
Reputatie 7
Badge +11
Helpt deze site je verder?
Zie https://www.kpn.com/service/internet/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Zie ook https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/verbinden-met-wifi.htm
Hoi @P111 . Welkom op het forum!
Wat jammer dat je nog niet alle devices kunt verbinden. Het lukt dus niet bij één iphone? Welk type iphone is dit en wat gebeurt er precies? Scant 'ie wel de netwerken en zie je jouw eigen netwerk wel staan? Zo ja, wat zie je als je vervolgens verbinding probeert te maken? Heb je misschien ook een screenshot? Alle info is welkom! 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het probleem via andere weg hebt opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂
Hallo Erwin, Tycha en Jan,

bedankt voor jullie hulp en tips!!

Ik ga er binnen enkele dagen mee aan de slag omdat je meestal wel wat uurtjes nodig hebt voor dit soort zaken.

Ik hou jullie op de hoogte!
Goed dat je hier wat tijd voor wilt uittrekken! Ik hoop dat het met de tips en trucks is op te lossen en zo niet, laat het weten dan kijken we verder! Fijn weekend.
Hallo allen,
Bedankt voor alle hulp en tips. Er waren meerdere oorzaken (o.a. een WIFI-versterker), maar ook internetbeveiliging met oudertoezicht. Nu verloopt de WIFI redelijk goed. Het duurde even om alles op te lossen vandaar mij verlate reactie.

Geniet nog van deze mooie zomer allemaal!!

P.
Dank voor de update en jij ook een fijne zomer toegewenst!