Beantwoord

Wifimanager en wifiversterkers

  • 25 April 2020
  • 10 reacties
  • 329 keer bekeken

ik heb net tel contact gehad ivm slechte wifi op de 1e verdieping. 

zoals advies telefonisch de wifimanager gebruikt, 2x getest enz. 2x onder de 10m/bit ps.

maar krijg geen aanbod om een gratis versterker opgestuurd te krijgen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 May 2020, 09:05

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19

Ik ga je een tip geven. Doe de wifimanager nog een keer en neem er de tijd voor. Op het punt waar je wifi het slechtst is blijf je minimaal 5 minuten staan:wink:  dan zou de uitkomst toch echt 2 experia wifi's zijn. Geheel gratis!! Maar die moeten ook bekabeld aangesloten op de experiabox.

Ha Joep,

Dank je voor je reactie.

Heb ondertussen wederom contact gehad met kpn. Het blijkt een tekort/leverprobleem intern te zijn dus hebben ze tijdelijk het aanbod gratis versterkers van de site gehaald. 

Het contact en uitleg van kpn was prima👍

De beste man ging het navragen en ik werd volgens afspraak binnen 15 minuten teruggebeld.

Reputatie 1

En krijg je ze nu wel al, of is er een termijn bekend wanneer kpn ze weer verwacht?

Want ik liep tegen hetzelfde probleem aan toen ik een vriend er mee wilde helpen vorige week. 

Ik heb ze zelf ook gekregen, en het werkt nu echt super bij mij. En hij haalt op de 1e verdieping ook maar rond de 9 Mbit wat ook vaak wegvalt. Dus zou er ook recht op moeten hebben.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @jvgrinsven, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Fijn dat je inmiddels uitleg hebt gekregen en goed contact hebt gehad telefonisch. Heb je hier inderdaad nog afspraken over gemaakt?

Voor mij is nu even de vraag, kan ik je nog ergens mee helpen? :slight_smile: Dan hoor ik het namelijk graag van je!

Goedenavond @jvgrinsven, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Fijn dat je inmiddels uitleg hebt gekregen en goed contact hebt gehad telefonisch. Heb je hier inderdaad nog afspraken over gemaakt?

Voor mij is nu even de vraag, kan ik je nog ergens mee helpen? :slight_smile: Dan hoor ik het namelijk graag van je!

Hallo @Susan_ 

Er blijkt een leverprobleem te zijn vanuit kpn en het advies was om het afgelopen maandag opnieuw te proberen, helaas geeft de wifimanager nog steeds aan dat ik contact op moet nemen en geen mogelijkheid tot een wifiversterker ondanks dat de test telkens onder de 10mbit/s uitkomt. Dus er zal hoogstwaarschijnlijk nog steeds een leverprobleem zijn intern…dit was ook de reden dat de optie voor een gratis versterker van de site gehaald is vooralsnog..

 

Mvg johan

 

Wel vreemd want ik heb vorige week zondag gewoon de versterkers aangeboden gekregen via WiFi manager en vorige maandag ontvangen. Niet dat daarmee het probleem opgelost is maar toch 😳

Badge +19

Niet opgelost??? @Esther.hvdl 

Nee niet opgelost met WiFi versterkers

Badge +19

Kan je het probleem dan goed omschrijven want bij mij en bij vele andere werken die wifi versterkers prima. Er is dus mee aan de hand….

Reputatie 7
Badge +21

@jvgrinsven, duidelijk! Wel vreemd dat een andere klant er dan wel doorheen komt. In ieder geval, mocht je er uiteindelijk niet uitkomen dan ga ik kijken wat ik voor je kan regelen!

Reageer