Beantwoord

Wifiversterker

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik overweeg om, zodra ze weer voorradig zijn, kpn superwifi-punten te bestellen. Nu zie ik op internet ook soortgelijke apparaten van bijvoorbeeld TP-link (Deco M9 plus). Wat is het verschil tussen de superwifi van KPN en de genoemde van TP-link? Ik heb glasvezel, woon ik een 2-1-kaphuis en heb KPN de opdracht gegeven om mijn abonnement te wijzigen van glasvezel standaard met 100/100 naar hussel 500/500.  

Ik hoor graag!

mvrgr

Erik

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 March 2020, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Erik, welkom op het forum. 

Het verschil tussen die van ons en die van TP link zal niet groot zijn. Beide Mesh en denk aan een andere webinterface en kleinere zaken. Aan de werking verwacht ik niet dat er extreem groot verschil zal zijn. 

Het voordeel van die van ons is dat ze compatibel zijn met onze interne meetsystemen en apps, waardoor we een betere ondersteuning kunnen geven en het makkelijker is om aan te sluiten. Nu verwacht ik niet andere merken veel moeilijker zijn om aan te sluiten, maar ik benoem het toch. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Erik, weet je zo voldoende? 

Hoi Alex, inmiddels heb ik de 3 superwifi punten geïnstalleerd en deze werken echt super!.. dus ik weet inmiddels genoeg!.. mvrgr Erik

Reputatie 7
Badge +24

Top, fijn om te lezen. :)